مطالب مرتبط:
بزم آبرنگ ها در فرهنگسرای نیاوران/ اساتید ایرانی را به جهان معرفی خواهیم کرد
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: بلینکن با وزرای خارجه ترکیه، چین، عربستان و شرکای اروپایی صحبت کرده تا این پیام صریح را به تهران انتقال دهند که تشدید تنش به نفع ایران نیست
بازدید داوران از وضعیت چمن و دروازه های سردار آزادگان
تظاهرات مردم اردن در حمایت از غزه و مطالبه لغو توافق سازش با رژیم صهیونیستی
تظاهرات پرشور مردم اردن در حمایت از مقاومت فلسطین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 فروردین 1403 ساعت 10:502024-04-13بين الملل

سخنگوی حماس: از آزادگان جهان می خواهیم به تظاهرات خود ادامه دهند


سخنگوی جنبش حماس با اشاره به تشدید حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی در عید فطر، مردم کشورهای عربی و اسلامی را به استمرار تظاهرات در حمایت از غزه و درخواست برای توقف جنگ فراخواند.

- سخنگوی جنبش حماس با اشاره به تشدید حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی در عید فطر، مردم کشورهای عربی و اسلامی را به استمرار تظاهرات در حمایت از غزه و درخواست برای توقف جنگ فراخواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس در گفتگو با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: رژیم اشغالگر در عید فطر هدف قرار دادن غیرنظامیان را افزایش داد و مرتکب کشتارهای بیشتری شد، این حملات به شهادت صدها تن در بمباران خودروها، خانه ها، اجتماعات انسانی و بازارهای پرازدحام منجر شد.

القانوع در ادامه اظهار کرد: تشدید جنگ نسل کشی در غزه در طول عید فطر از سوی رژیم اشغالگر به منزله شورش علیه همه هنجارها، قوانین بین المللی و منشورهای انسانی و نادیده گرفتن احساسات دینی مسلمانان و نقض قداست اعیاد آنها است.

سخنگوی حماس به المیادین گفت: از مردم تمام کشورهای عربی و اسلامی و آزادگان جهان می خواهیم راهپیمایی ها را به راه انداخته و تظاهرات را ادامه دهند چراکه این یکی از مهم ترین راهکارهای حمایت از مردم فلسطین و اعمال فشار برای متوقف کردن جنگ علیه نوار غزه است.


برچسب ها: رژیم اشغالگر - رژیم اشغالگر صهیونیستی - اشغالگر - عید فطر - جنبش حماس - سخنگوی - کشورهای عربی
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی حماس: از آزادگان جهان می خواهیم به تظاهرات خود ادامه دهند

سخنگوی حماس: از آزادگان جهان می خواهیم به تظاهرات خود ادامه دهند