مطالب مرتبط:
شخصیت های پاکستانی: روز جهانی قدس مظهر وحدت برای آزادی فلسطین است
استقبال از روز جهانی قدس با شعار «ماه فلسطین»
دبیرکل حزب الله لبنان خواستار حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس شد
استقبال از روز جهانی قدس با شعار «ماه فلسطین»
سیدحسن نصرالله خواستار حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 19:252024-03-30سياسي

امیرعبداللهیان: روز جهانی قدس امسال با شکوه هرچه بیشتری گرامی داشته خواهد شد


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با «زیاد النخاله»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه او در محل وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

- حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با زیاد النخاله ، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه او در محل وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار از نقش مهم جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دفاع از حقوق ملت فلسطین و مبارزه علیه تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی تجلیل کرد.

امیرعبداللهیان وحدت جریان های مقاومت در فلسطین و نوار غزه در نبرد جاری را یکی از جلوه های ارزشمند ملت فلسطین دانست و افزود: در سایه وحدت و انسجام جریان های مقاومت فلسطین و نبرد قهرمانانه آنان و نیز ایستادگی تاریخی و مثال زدنی ملت فلسطین، روحیه دشمن درهم شکست و به رغم همه سختی ها و تلخی ها، اما پیروزی های بزرگی در جبهه های مختلف سیاسی، حقوقی، بین المللی و میدانی نصیب ملت فلسطین شده است.

رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، سفر رهبران مقاومت فلسطین به تهران در آستانه روز جهانی قدس را حاوی پیام مهمی برای منطقه و جهان دانست و ابراز اطمینان کرد که روز جهانی قدس امسال با شکوه هرچه بیشتری از سو


برچسب ها: جنبش جهاد اسلامی فلسطین - امیرعبداللهیان - جمهوری اسلامی ایران - جهاد اسلامی فلسطین - امور خارجه - جنبش جهاد اسلامی - وزیر امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: روز جهانی قدس امسال با شکوه هرچه بیشتری گرامی داشته خواهد شد

امیرعبداللهیان: روز جهانی قدس امسال با شکوه هرچه بیشتری گرامی داشته خواهد شد