مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 13:352024-03-26ورزشي

پایان بلبشوی سوارکاری!


سرنوشت فدراسیون سوارکاری در نهایت 24 اسفندماه سال گذشته پس از 21 ماه بلاتکلیفی روشن شد؛ فدراسیونی که مجمع انتخاباتی اش در سال 1401 ابطال و پس از آن انتصاب دو سرپرست را تجربه کرد و همچنان با پرونده باز تحقیق و تفحص روبه رو است! - سرنوشت فدراسیون سوارکاری در نهایت 24 اسفندماه سال گذشته پس از 21 ماه بلاتکلیفی روشن شد؛ فدراسیونی که مجمع انتخاباتی اش در سال 1401 ابطال و پس از آن انتصاب دو سرپرست را تجربه کرد و همچنان با پرونده باز تحقیق و تفحص روبه رو است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران، 21 خرداد سال 1401 در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و 47 نفر از اعضای حاضر در مجمع، برگ رای خود را به صندوق انداختند و در پایان مسعود خلیلی با 45 رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب و دو مورد از آرای ماخوذه به دلیل مخدوش بودن باطل اعلام شد.

محمد کاظمیان، محمداسد مسجدی و مسعود خلیلی نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون سوارکاری بودند که مسجدی و کاظمیان، دو نامزد انتخابات ریاست این فدراسیون، در مجمع غایب بودند و غیبتشان به منزله انصراف آنها تلقی شد.

نکته قابل تامل اینکه در شرایطی که قرار بود محمد پولاگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مجید شهیدی، به عنوان مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان،


برچسب ها: فدراسیون سوارکاری - فدراسیون - مجمع انتخاباتی - سوارکاری - انتخاباتی - انتخاب - تحقیق و تفحص
آخرین اخبار سرویس:

پایان بلبشوی سوارکاری!

پایان بلبشوی سوارکاری!