مطالب مرتبط:
افزایش سطح آماده باش نمایندگی های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی
جهاد اسلامی فلسطین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: درباره حمله به دمشق اظهار نظر نمی کنم
حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق + فیلم و تصاویر
پاکستان حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 16:052024-04-02سياسي

رژیم صهیونیستی در بدترین دوران حیات خود است


امروز رژیم صهیونیستی در بدترین دوران حیات خود ‏قرار دارد و در این شش ماه برای آنانی که این رژیم را نمی شناختند پرده ها ‏کنار رفت.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین دوران حیات خود ‏قرار دارد و در این شش ماه برای آنانی که این رژیم را نمی شناختند پرده ها ‏کنار رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی 14 فروردین ماه در جلسه شورای زکات لرستان، اظهار کرد: در آیه 103 ‏سوره توبه می خوانیم: خُذْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ صَدَقَهً تُطَهِّرُهُمْ وَتُزَکِّیهِمْ بِهَا وَصَلِّ ‏عَلَیْهِمْ ۖ إِنَّ صَلَاتَکَ سَکَنٌ لَهُمْ ۗ وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ؛ تو از اموال مؤمنان صدقات را ‏دریافت دار که بدان صدقات نفوس آنها را پاک و پاکیزه می سازی و رشد و ‏برکت می دهی، و آنها را به دعای خیر یاد کن که دعای تو در حق آنان ‏موجب تسلی خاطر آنها شود و خدا شنوا و داناست.

وی با بیان اینکه ما در استان یک هزار و 30 شورای امر به معروف و نهی از منکر داریم، گفت: داشتن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر یک ظرفیت است که باید آن ها را به عرصه بیاوریم.

وی ادامه داد: این جمعیت هایی که در شب های احیا در استان و کشور دیدیم ‏بیانگر عمق تدین و پایبندی مردم ما به ویژه نسل جوان و نوجوان به احکام ‏شرعی بود.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - نماینده ولی فقیه در لرستان - رژیم - حجت الاسلام والمسلمین - لرستان - نماینده ولی فقیه
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در بدترین دوران حیات خود است

رژیم صهیونیستی در بدترین دوران حیات خود است