مطالب مرتبط:
زلفی گل دستور پیگیری مسکن کارکنان دانشگاه ها را صادر کرد
دیدار نوروزی دکتر طهرانچی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران: در مواجهه با اسراییل، نیازی به انتقام فوری ندارید، خود را کنترل کنید/ بعضی حرفها فتنه می آفریند
استاد دانشگاه امام صادق: این وزیر اقتصاد را بردارند،ممکن است فرد ضعیفتری بگذارند/ دولت نمی تواند نوسانات قیمت ارز و طلا را کنترل کند
معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: قارچ های خودرو در طبیعت مرگ بار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 16:202024-04-07سياسي

وزیر علوم دستور پیگیری مسکن کارکنان دانشگاه ها را صادر کرد


دولت سیزدهم اقداماتی را برای حل مشکل و تأمین مسکن کارکنان دانشگاه ها شروع کرده و نیاز است در سطح وزارت یکی از مدیران ستادی مسوول پیگیر این موضوع باشد.

- وزیر علوم گفت: دولت سیزدهم اقداماتی را برای حل مشکل و تأمین مسکن کارکنان دانشگاه ها شروع کرده و نیاز است در سطح وزارت یکی از مدیران ستادی مسوول پیگیر این موضوع باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل در در دیدار نوروزی با کارکنان ستادی این وزارت، اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیشرفت های علمی در سخنرانی تحویل سال را افتخار مجموعه وزارت علوم و دانشگاه ها دانست که موجب دلگرمی و تلاش بیشتر می شود.

وزیر علوم یکی از این اقدامات مهم را که در دو سال گذشته انجام شد، تثبیت سامانه نان اعلام کرد و از ثبت 12 هزار نیاز صنعت و جامعه در این سامانه خبر داد.

وی افزود: ایجاد سامانه نان باعث شد مسیر تحقیقات اعضای هیات علمی و دانشجویان هدفمند شود و قراردادهای پژوهشی صنعت و جامعه، رساله ها و پایان نامه های دانشجویی موضوعات پژوهش را بر اساس نیاز کشور که در سامانه نان ثبت شده است؛ انتخاب کنند.

وزیر علوم اظهار داشت: سامانه نان این امکان را فراهم کرد تا تربیت دانشجوی تحصیلات تکمیلی نیز بر اساس نیاز کشور سامان یابد به صورتی که اساتید می توانند دانشجویان استعداد درخشان را که موضوع پایان نامه خود ر


برچسب ها: دانشگاه ها - دانشگاه - کارکنان - وزیر علوم - مدیران ستادی - رهبر معظم انقلاب اسلامی - اقدامات
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم دستور پیگیری مسکن کارکنان دانشگاه ها را صادر کرد

وزیر علوم دستور پیگیری مسکن کارکنان دانشگاه ها را صادر کرد