مطالب مرتبط:
راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال برملا شد
کشف راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از 3 سال
کشف راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال
راز قتل وحشتناک دو نفر در آرامستان یاسوج
فیلم/ دلیل جدایی المیرا شریفی مقدم از شبکه خبر افشا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 فروردین 1403 ساعت 19:552024-03-29حوادث

راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال افشا شد


فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از برملا شدن راز پرونده مفقودی پیرمرد 83 ساله و قتل او خبر داد و گفت: در این خصوص هشت نفر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ حمید محمدی نسب روز جمعه اظهار داشت: در تیر ماه سال 1399 خانواده پیرمردی 83 ساله با مراجعه به پلیس اعلام کردند که این فرد به دلایل نامشخصی مفقود شده است که با اقدامات صورت گرفته در این خصوص نشانه ای از این مرد به دست نیامد.

وی عنوان کرد: به مشکوک شدن کارآگاهان پلیس آگاهی به برخی جزییات این پرونده و با توجه به اینکه فرد مفقود شده متمول بوده است، احتمال هرگونه جرم و جنایتی در این پرونده متصور دانستند و در روند رسیدگی به این موضوع مشخص شد که یک قطعه زمین به ارزش 2 هزار میلیارد ریال در همان ایام از فرد مورد نظر به خانمی 25 ساله با کمک 2 مرد 43 و 44 ساله دیگر منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از شناسایی این افراد و اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده سرانجام متهمان پرده از راز یک جنایت برداشته و اعلام کردند، پیرمرد را در سال 99 با هدف تصرف زمینش با خوراندن بیش از حد قرص های آرام بخش به قتل رسانده اند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه با اعتراف متهمان، پنج همدست دیگر آنان نیز دستگیر و جسد متوفی نیز داخل حیاط یک منزل ویلایی در شهرستان لن


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - فرمانده انتظامی - لاهیجان - پرونده - پیرمرد - مفقود شده - روند
آخرین اخبار سرویس:

راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال افشا شد

راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال افشا شد