مطالب مرتبط:
آمریکا سفر کارکنان خود در سرزمین های اشغالی را محدود کرد
هشدار آمریکا به دیپلمات های خود در رژیم اسراییل |
پیام مهم آمریکا به ایران از طریق 4 کشور منطقه درباره حمله به اسراییل/ گفتگوی امیرعبدللهیان با وزرای خارجه کشورهای منطقه/ تعلیق پروازهای شرکت لوفت هانزا در ایران/ هشدار روسیه به شهروندانش درباره سفر به لبنان، اسراییل و فلسطین
وزرای خارجه عربستان، قطر، امارات و عراق در تماس با امیرعبداللهیان: آمریکا پیام داده که از افزایش تنش با اسراییل پرهیز کنید / درخواست اسراییل از آمریکا: به ایران هشدار بده تا انتقام این کشور محدود باشد
هشدار ایران به آمریکا در باره حمایت از اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 فروردین 1403 ساعت 09:052024-04-12بين الملل

هشدار آمریکا به دیپلمات های خود در سرزمین های اشغالی


آمریکا به دیپلمات های خود در رژیم اسراییل هشدار داده است که تا حد امکان رفت و آمد نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از المیادین، آمریکا به دیپلمات های خود در رژیم اسراییل هشدار داد که رفت و آمدهای خود را محدود کنند.

سفارت ایالات متحده در تل آویو در بیانیه ای اعلام کرده است که کارمندان و اعضای خانواده دیپلمات ها نباید تا اطلاع ثانوی در خارج از مناطق تل آویو، اورشلیم و بئرشبا حرکت کنند.

براساس این بیانیه، وزارت خارجه آمریکا از دیپلمات های آمریکایی خواسته است تا حد امکان از رفت و آمدهای غیرضروری پرهیز کنند.

به نظر می رسد این هشدار آمریکا در پی بالا گرفتن تنش ها میان تل آویو و تهران صورت گرفته است.

پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و شهادت جمعی از نیروهای ایرانی، مقامات در تهران بر پاسخ پشیمان کننده به رژیم صهیونیستی تاکید دارند و همین مساله باعث نگرانی گسترده صهیونیست ها و متحدان آمریکایی آن ها شده است.

روز گذشته نیز تلویزیون العربیه در گزارشی از تحرکات گسترده آمریکا در بحبوحه حمله احتمالی ایران به رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

العربیه در این ارتباط گزارش داد: انتظار می رود ژنرال مک کورلا فرمانده فرماندهی مرکزی آمریکا برای هماهنگی بر سر هرگونه حمله احتمالی تهران یا نمایندگانش به تل آویو سفر


برچسب ها: دیپلمات ها - آمریکا - دیپلمات - رژیم صهیونیستی - رژیم اسراییل - هشدار - تل آویو
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به دیپلمات های خود در سرزمین های اشغالی

هشدار آمریکا به دیپلمات های خود در سرزمین های اشغالی