مطالب مرتبط:
جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسراییل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
معلم 22 ساله حمام خون به راه انداخت/ راز قتل عام خانوادگی چه بود؟
پاسخ سپاه به رژیم صهیونیستی تنبیهی و بازدارنده بود
عملیات تنبیهی سپاه معادلات صهیونیست ها را برهم زد
انتقاد عربستان از رویکرد کشورهای جهان به موضوع غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 10:302024-04-17سياسي

اقدام تنبیهی سپاه موجی از شادی را در کشورهای جهان به راه انداخت


اقدام تنبیهی سپاه در پاسخ به حمله رژیم اسراییل به کنسولگری ایران موجی از شادی را در جهان به همراه داشت که بیانگر همسو بودن و تایید افکار عمومی دنیا است.

- ایسنا/گلستان روحانی اهل سنت گلستان گفت: اقدام تنبیهی سپاه در پاسخ به حمله رژیم اسراییل به کنسولگری ایران موجی از شادی را در جهان به همراه داشت که بیانگر همسو بودن و تایید افکار عمومی دنیا است.

آخوند ناصر محمد قزل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: حمله اسراییل غاصب به کنسولگری ایران در دمشق حکم حمله به خاک مقدس ما را داشت و جواب دادن به آن امری لازم و واجب بود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نماز عید فطر وعده پاسخ به حمله رژیم جعلی را داده بودند اما کشورهای جهان و مردم دنیا فکرش را هم نمی کردند که ایران عزیز به این زودی و با این قدرت و اقتدار پاسخ این جنایت را بدهد و این امر سبب سربلندی و عزت مردم ما شد.

امام جمعه قازانقایه مراوه تپه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به وعده صادق خود عمل کرده و سبزپوشان سرو قامت سپاه پاسداران با همکاری ارتش توانستند این امر مهم را عملیاتی کنند، افزود: تا به حال دنیا به خود این همه پهباد و موشک را که به یکباره پرتاب شود ندیده بود.


برچسب ها: کنسولگری ایران - کنسولگری - رژیم اسراییل - کشورهای جهان - افکار عمومی - اسراییل - ایران
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تنبیهی سپاه موجی از شادی را در کشورهای جهان به راه انداخت

اقدام تنبیهی سپاه موجی از شادی را در کشورهای جهان به راه انداخت