مطالب مرتبط:
مراسم تحویل سال در حرم مطهر رضوی چگونه بود؟
مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای بندرعباس چگونه بود؟
فیلم| تمسخر آیین نوروز و لحظه سال تحویل توسط رائفی پور
تحویل 1052 کلاس درس در استان کرمان طی سال گذشته
ویدئو | گفتگو با وزیر ارشاد در مورد نوروز و مراسم سال نو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 19:452024-03-23سياسي

هیچ مشکلی در مراسم تحویل سال نداشتیم/به آثارتاریخی آسیبی وارد نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی امروز شنبه 4 فروردین 1403 در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد، - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به فعالیت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در طول سال گفت: مردم در فضایی معنوی سال نو را تحویل کردند و خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید عزت الله ضرغامی امروز شنبه 4 فروردین 1403 در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: این ستاد در طول سال فعال است، اما در نوروز ماموریت های گسترده ای دارد.

باید قدردان تلاش و زحمات همه اعضای ستاد باشیم که در این ستاد در طول سال و خصوصاً در نوروز به مردم، گردشگران و مسافران نوروزی خدمت می دهند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: یکی از راهبرد های دولت مردمی آیت الله رییسی، بهره برداری از تمام امکانات و ظرفیت ها و استفاده از تمام آن ها برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور است.


برچسب ها: آیت الله سید ابراهیم رییسی - سید عزت الله ضرغامی - سید ابراهیم رییسی - عزت الله ضرغامی - معاونت گردشگری - ابراهیم رییسی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مشکلی در مراسم تحویل سال نداشتیم/به آثارتاریخی آسیبی وارد نشد

هیچ مشکلی در مراسم تحویل سال نداشتیم/به آثارتاریخی آسیبی وارد نشد