مطالب مرتبط:
اسراییل وارد خط قرمز شده است/ هدف نتانیاهو ورود ایران به درگیری مستقیم است
سخنگوی وزارت خارجه: ابعاد حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت ایران در حال بررسی است/ ایران برای اتخاذ اقدامات متقابل، نسبت به نوع واکنش و تنبیه متجاوز تصمیم می گیرد
سخنگوی وزارت خارجه: حمله اسراییل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نقض فاحش کنوانسیون روابط دیپلماتیک 1961 وین بود / حق خود برای اقدامات متقابل را محفوظ می دانیم / نسبت به نوع واکنش و تنبیه متجاوز، تصمیم می گیریم
روسیه حمله به کنسولگری ایران محکوم کرد؛ مسکو: اقدامات غیرقابل قبول اسراییل متوقف شود
روسیه حمله به کنسولگری ایران را محکوم کرد؛ مسکو: اقدامات غیرقابل قبول اسراییل متوقف شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 فروردین 1403 ساعت 13:502024-04-02سياسي

اقدامات علیه ایران هیچ خللی در مسیر و هدف وارد نخواهد ساخت


منتخب مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت جدید رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: با شهادت هم رزمان و مبارزان، مردم و نیروهای مسلح ما مصمم تر می شوند و این قبیل اقدامات علیه ایران هیچ خللی را در مسیر و هدف ما وارد نخواهد ساخت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری منتخب مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت جدید رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: با شهادت هم رزمان و مبارزان، مردم و نیروهای مسلح ما مصمم تر می شوند و این قبیل اقدامات علیه ایران هیچ خللی را در مسیر و هدف ما وارد نخواهد ساخت.

روح الله موسوی در گفت وگو با ایسنا با محکوم ساختن جنایت جدید رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش در حمله هوایی علیه کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: مردم در روز جهانی قدس با راهپیمایی پرشکوه خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

منتخب مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین نیروهای نظامی و امنیتی کشور مثل همیشه حتماً پاسخ به موقع و به جا را برای این اقدام رژیم صهیونسیتی خواهند داشت.

موسوی تأکید کرد: با شهادت هم رزمان و مبارزان، مردم و نیروهای مسلح ما مصمم تر می شوند و این قبیل اقدامات علیه ایران هیچ خللی را در مسیر و هدف ما وارد نخواهد ساخت.


برچسب ها: رژیم غاصب صهیونیستی - مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - علیه ایران - صهیونیستی - رژیم غاصب - مردم
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات علیه ایران هیچ خللی در مسیر و هدف وارد نخواهد ساخت

اقدامات علیه ایران هیچ خللی در مسیر و هدف وارد نخواهد ساخت