مطالب مرتبط:
بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از عملیات «وعده صادق» ایران در پاسخ به اسراییل: مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است
یک روش ساده برای حفظ ارزش دارایی در زمان بحران
مفهوم صبر استراتژیک ایران مشخص شد
تاکید قطر و آمریکا بر لزوم حفظ آرامش و تنش زدایی در منطقه
ایران طلسم شکست ناپذیری استراتژیک اسراییل را شکست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1403 ساعت 14:152024-04-16بين الملل

توکیو: ژاپن همکاری قوی استراتژیک خود با ناتو را حفظ می کند


وزارت خارجه ژاپن امروز (سه شنبه) در گزارش سالانه دیپلماتیک خود نوشته است، توکیو همکاری استراتژیک قوی خود را با ناتو از طریق به اشتراک گذاری ارزش های اولیه و منافع استراتژیک در عرصه تغییرپذیر امنیت جهانی حفظ خواهد کرد.

- وزارت خارجه ژاپن امروز (سه شنبه) در گزارش سالانه دیپلماتیک خود نوشته است، توکیو همکاری استراتژیک قوی خود را با ناتو از طریق به اشتراک گذاری ارزش های اولیه و منافع استراتژیک در عرصه تغییرپذیر امنیت جهانی حفظ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این گزارش همچنین آمده است: ژاپن در واکنش به شرایط چالش برانگیز امنیت بین المللی و همچنین حفظ و تقویت نظم عمومی بر اساس هنجارهای قوانین بین الملل به دنبال تقویت همکاری استراتژیک خود با ناتو است.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این گزارش همچنین ذکر شده است: این تقویت همکاری بر اساس به اشتراک گذاری ارزش ها و منافع استراتژیک اصلی است.

وزارت خارجه ژاپن همچنین به برنامه مشارکت شخصی بین توکیو و این ائتلاف نظامی اشاره کرد که در ژوییه 2023 اعلام شد و یادآور شد که هدف این برنامه افزایش همکاری دو طرفه در سطحی جدید و چهار حوزه اصلی مانند چالش های امنیتی قدیمی و جدید، توسعه همکاری و پیشبرد ارزش های اصولی است.


برچسب ها: استراتژیک - اشتراک گذاری - همکاری - گزارش - گزارش سالانه - تقویت همکاری - وزارت خارجه
آخرین اخبار سرویس:

توکیو: ژاپن همکاری قوی استراتژیک خود با ناتو را حفظ می کند

توکیو: ژاپن همکاری قوی استراتژیک خود با ناتو را حفظ می کند