مطالب مرتبط:
استاندار مرکزی: دولت سیزدهم تاکید ویژه بر پیوست مردمی سازی فعالیت ها دارد
3 روز سرگرمی و یادگیری و تجربه کار در صنعت بازی سازی
یک کارشناس مسکن: اراضی دانشگاه ها، متعلق به مردم شهر است و باید برای پروژه های عام المنفعه استفاده شود/ساخت مسکن در اراضی دانشگاه ها مانند «نهضت مغازه سازی در مدارس» نشود/مجلس به جای اینکه ترمز فروش اموال عمومی را بکشد، تشویق می کند
الکترونیکی سازی فرایندهای سازمان جهت تسهیل و بهبود خدمات به مردم
رییسی: روابط خوبی با کشورهای عربی داریم/ فعالیت های هسته ای ما هیچ گونه انحرافی ندارد/ ایران امروز در نقش آفرینی بین المللی بیش از همیشه حضور دارد/ کسانی که دنبال عادی سازی روابط بودند، حقیقتا از پشت به مردم فلسطین خنجر زدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 11:002024-03-06پزشكي

مردمی سازی واقعی با تفویض اختیار و سپردن کار به مردم روی خواهد داد


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با بیان این که مردمی سازی واقعی در تفویض اختیار و کار را به مردم سپردن اتفاق می افتد، بر تقویت مشارکت های اجتماعی در نظام سلامت تاکید کرد.

- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با بیان این که مردمی سازی واقعی در تفویض اختیار و کار را به مردم سپردن اتفاق می افتد، بر تقویت مشارکت های اجتماعی در نظام سلامت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در نشست هم اندیشی با خیرین، تشکل های مردم نهاد و بنگاه های اقتصادی مسئولیت پذیر اجتماعی با بیان این که سرمایه واقعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مردم هستند، اظهار کرد: خیرین و سازمان های مردم نهاد، نمایندگان حقیقی مردم در جامعه هستند.

وی با بیان این که تشکل های مردم نهاد و غیردولتی، حلقه های واسط بین مردم و حاکمیت هستند، بر ضرورت تقویت مشارکت های اجتماعی در نظام سلامت تاکید و تصریح کرد: هر جا به مشارکت های اجتماعی در امر سلامت توجه کم تری صورت گرفت، با آسیب های بیش تری روبه رو بوده ایم.

جمال الدینی با پرداختن به ضرورت مردمی سازی و در راستای سیاست های دولت خاطرنشان کرد: یکی از شعارهای دولت در حکمرانی جدید، مردمی سازی به معنای واقعی آن است.


برچسب ها: مردم - وزارت بهداشت - تفویض اختیار - تشکل های مردم نهاد - مردم نهاد - بهداشت - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی واقعی با تفویض اختیار و سپردن کار به مردم روی خواهد داد

مردمی سازی واقعی با تفویض اختیار و سپردن کار به مردم روی خواهد داد