مطالب مرتبط:
کشف 82 هزار سکه و شیء عتیقه تقلبی
کشف 82 هزار سکه و شیء عتیقه تقلبی/ ایران پرچم دار مبارزه با قاچاق اموال فرهنگی است
کشف 82 هزار اثر تقلبی تاریخی و فرهنگی
کشف 82 هزار اثر تقلبی تاریخی و فرهنگی
شرط کاهش قیمت طلا و سکه تا پایان سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 16:352024-02-27اقتصادي

کشف 82 هزار سکه و شیء عتیقه تقلبی در دو سال اخیر


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور درباره خرید فروش اشیای عتیقه و سکه های قدیمی گفت: بسیاری از این آثاری که کشف می شود، تقلبی هستند، به عنوان مثال در همین یکی دو سال گذشته تقریباً 82 هزار اثر را کشف کردیم که تقلبی بودند.

- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور گفت: بسیاری از آثار تاریخی که کشف می شود، تقلبی هستند، در یکی دو سال گذشته تقریباً 82 هزار اثر را کشف کردیم که تقلبی بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، دومین کارگاه آموزشی مبارزه با قاچاق اموال فرهنگی و تاریخی، با حضور سردار حسن مهری، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور، مدیرانی از پلیس پیشگیری و مبارزه با مفاسد اقتصادی، مسئولانی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جمعی از مدیران وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سالن آمفی تئاتر موزه ملی ایران برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه جدیدترین روش های مبارزه با اموال فرهنگی و تاریخی و راهکارهای تقویت همکاری ها در این حوزه بررسی شد.

سردار حسن مهری، فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: در خصوص مبارزه با قاچاق اموال تاریخی به صورت جدی پای کار هستیم و با توجه به آثار جبران ناپذیر آن، بسیار مصمم هستیم.


برچسب ها: یگان حفاظت میراث فرهنگی - فرمانده یگان حفاظت - میراث فرهنگی - فرمانده یگان - فرهنگی - یگان حفاظت - مبارزه با قاچاق
آخرین اخبار سرویس:

کشف 82 هزار سکه و شیء عتیقه تقلبی در دو سال اخیر

کشف 82 هزار سکه و شیء عتیقه تقلبی در دو سال اخیر