مطالب مرتبط:
لغو پروازهای فرودگاه رشت تا اطلاع ثانوی
پرواز ملوان بالاخره از رشت پرید
پرواز ملوان بالاخره از رشت پرید 
پرواز ملوان از رشت پرید
پرواز ملوان بالاخره از رشت پرید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 10:352024-02-27حوادث

بازگشایی سطوح پروازی فرودگاه رشت/ انجام 4 پرواز طی امروز


مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به بارش برف در استان، گفت: باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به بارش برف در استان، گفت: باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد.

سیدمحسن میرحسینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید برف طی روز گذشته، اظها کرد: با تلاش های روز گذشته همکاران در فرودگاه رشت و انجام عملیات برف روبی، باند و سطوح پروازی این فرودگاه عملیاتی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون باند فرودگاه رشت کاملا عملیاتی بوده و شرایط جوی و دید افقی نیز در وضعیت عادی قرار دارد، عنوان کرد: هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت فرودگاه با توجه به بارش برف، تاکید کرد: هرگونه لغو یا تاخیر احتمالی پروازها به دلیل محدودیت های عملیاتی شرکت های هواپیمایی است.

میرحسینی از انجام دو پرواز ورودی شرکت هواپیمایی کیش ایر از مبدا کیش در 13:15 و از مبدا مشهد در 14:30 خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین دو پرواز خروجی به مقصد کیش در 14:15 و به مقصد مشهد در 15:30 انجام خواهد شد.


برچسب ها: فرودگاه - سطوح پروازی - پرواز - عملیات - عملیاتی - گیلان - اشاره
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی سطوح پروازی فرودگاه رشت/ انجام 4 پرواز طی امروز

بازگشایی سطوح پروازی فرودگاه رشت/ انجام 4 پرواز طی امروز