مطالب مرتبط:
انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در مشهد 2 مصدوم برجای گذاشت
انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در نظام آباد قزوین سه مصدوم برجای گذاشت
جزییات انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در قزوین + فیلم
انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی در قزوین+ فیلم
انفجار مواد محترقه و تخریب منزل مسکونی + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 12:302024-03-12حوادث

تخریب منزل مسکونی در پی انفجار مواد محترقه در روستای اسماعیل آباد مشهد


مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در روستای اسماعیل آباد 2 نفر مصدوم و بخش زیادی از منزل مذکور تخریب و غیر قابل سکونت شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد گفت: بر اثر انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در روستای اسماعیل آباد 2 نفر مصدوم و بخش زیادی از منزل مذکور تخریب و غیر قابل سکونت شده است.

وحید باخدا اظهار کرد: در ساعت 00:14 دقیقه نیمه شب گذشته، یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 21 به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مقادیر قابل توجهی مواد محترقه در حال ساخت و تولید شده در این منزل مسکونی نگهداری می شد که بر اثر انفجار شدید این مواد بخش زیادی از منزل مذکور تخریب و غیر قابل سکونت شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات اطفاء و نجات را آغاز کردند و دو فرد 20 و 50 ساله که در این حادثه دچار مصدومیت شدید و سوختگی شده بودند را تحویل نیروهای اورژانس حاضر در محل دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، باخدا یادآور شد: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.


برچسب ها: منزل مسکونی - سازمان آتش نشانی - مواد محترقه - سازمان آتش نشانی مشهد - اسماعیل آباد - روابط عمومی سازمان - منزل
آخرین اخبار سرویس:

تخریب منزل مسکونی در پی انفجار مواد محترقه در روستای اسماعیل آباد مشهد

تخریب منزل مسکونی در پی انفجار مواد محترقه در روستای اسماعیل آباد مشهد