مطالب مرتبط:
در فهرست شبکه تحول خواهان ایران اسلامی برای استان تهران چه کسانی حضور دارند؟/ اسامی
حماسه حضور
فیلم| شور حماسه حضور در انتخابات؛ ایلام دیار آلامتو
حماسه حضور انتخابات در قاب تلویزیون
سکوهای قهرمانی تا حماسه حضور/ ورزشکاران پای وعده خود هستند آفتاب نو | اخبار ورزشی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 13:202024-02-29سياسي

پخش «حماسه حضور» از شبکه سبلان اردبیل


حماسه حضور  عنوان  ویژه برنامه ای است که از ساعت 7 صبح همزمان با آغاز رأی گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 11 اسفندماه به صورت زنده و مستقیم تا پایان رای گیری از آنتن شبکه سبلان اردبیل پخش می شود.

- ایسنا/اردبیل حماسه حضور  عنوان  ویژه برنامه ای است که از ساعت 7 صبح همزمان با آغاز رأی گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه 11 اسفندماه به صورت زنده و مستقیم تا پایان رای گیری از آنتن شبکه سبلان اردبیل پخش می شود.

رسالت رسانه در روز انتخابات، آگاهی بخشی و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات و اهمیت بخشی به تعیین سرنوشت خود به دست خودشان است.

به همین منظور باهدف ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات، آگاهی بخشی و نیز اطلاع رسانی آخرین اطلاعیه های ستاد انتخابات ویژه برنامه زنده حماسه حضور از 7صبح تا پایان زمان رای گیری به صورت زنده پخش می شود.

برنامه سازان سیما در این روز به پنج گروه برنامه ساز تقسیم شده که با وحدت رویه طراحی و اجرا و با توجه به اهمیت و جایگاه شبکه سبلان در این مناسبت ها در این برنامه با استفاده از استودیو سیمای اردبیل اطلاعیه های ستاد به اطلاع مردم و حوزه های رای گیری رسانده می شود.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - حماسه حضور - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - ویژه برنامه - شرکت در انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

پخش «حماسه حضور» از شبکه سبلان اردبیل

پخش «حماسه حضور» از شبکه سبلان اردبیل