مطالب مرتبط:
عضو شورای نگهبان: باید پاسخ روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش سریع تر داده شود / من به عنوان کاندیدای انتخابات خبرگان در تهران، در جلسه ردصلاحیت او، رأی نداشتم
عضو شورای نگهبان: باید پاسخ روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش سریع تر داده شود / من به عنوان کاندیدای انتخابات خبرگان در تهران، در جلسه ردصلاحیت او، رأی نداشتم
تایید صلاحیت 253 داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم در استان اردبیل
صلاحیت 253 داوطلب انتخابات مجلس دوازدهم در استان اردبیل تأیید شد
تایید صلاحیت 869 داوطلب در انتخابات مجلس از خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 20:402024-02-21سياسي

امکان ردصلاحیت داوطلب تا روز انتخابات وجود دارد


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از رصد مستمر داوطلبان تا روز انتخابات و برخورد قاطع با جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

- ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند از رصد مستمر داوطلبان تا روز انتخابات و برخورد قاطع با جرائم و تخلفات انتخاباتی خبر داد.

عباس آزادبخت چهارشنبه 2 اسفند در جلسه توجیهی با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هرگونه وعده غیر قانونی و تخریب سایر داوطلبان جرم محسوب می شود.

وی تصریح کرد: طبق ماده 82 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در صورت ارتکاب جرائم انتخاباتی علاوه بر محکومیت به مجازات مربوطه باعث محرومیت از داوطلبی در دو دوره آینده نمایندگی می شود.

آزادبخت ادامه داد: طبق تبصره 3 ماده 82 قانون فوق در صورت گزارش و نقض ضوابط تبلیغات علاوه بر تشکیل پرونده برای داوطلب در مرجع قضایی، هیأت نظارت برای بررسی مجدد صلاحیت نامزد اقدام خواهد کرد و ضمن تذکر، امکان ردصلاحیت داوطلب تا روز انتخابات وجود دارد.

وی گفت: طبق قانون در صورت ارتکاب جرم توسط طرفداران داوطلبان و مسئولان ستاد آنها علاوه بر مسئولیت این اشخاص داوطلبان نیز دارای مسئولیت هستند.


برچسب ها: انتخابات - دادستان عمومی و انقلاب - شهرستان نهاوند - تخلفات انتخاباتی - داوطلب - شهرستان - انتخاباتی
آخرین اخبار سرویس:

امکان ردصلاحیت داوطلب تا روز انتخابات وجود دارد

امکان ردصلاحیت داوطلب تا روز انتخابات وجود دارد