مطالب مرتبط:
کاردار سفارت انگلیس در کابل: لندن آماده همکاری با حکومت سرپرست طالبان است
امیرعبداللهیان: اگر در ایران و انگلیس رفراندم برگزار شود، مردم به تغییر حکومت بریتانیا و ماندن جمهوری اسلامی رای می دهند
حمله مجدد ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
یارانه های انگلیس برای نیروگاه های سوخت فسیلی رکورد زد
فیلم| نظر امیرعبداللهیان درباره برگزاری رفرندام در انگلیس و ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 14:502024-03-01بين الملل

انگلیس آماده همکاری با حکومت طالبان است


کاردار سفارت انگلیس در کابل اظهار داشت که لندن به روابط نیکو با کابل علاقه مند و آماده است برای ثبات و رفاه افغانستان با حکومت سرپرست طالبان همکاری کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری آوا، رابرت چترتون دیکسن در دیدار با معاون سیاسی نخست وزیر حکومت سرپرست طالبان افزود: حضور نداشتن حکومت سرپرست طالبان در نشست دوحه برخلاف انتظار بود.

وی برگزاری اینگونه نشست ها را بهترین فرصت برای بازسازی و اتصال افغانستان با کشورهای جهان دانست و ابراز امیدواری کرد که طالبان در نشست های آینده شرکت کند.

دیکسن افزود: در نشست دوحه، اجماع تمام شرکت کنندگان بر افغانستان امن، ایجاد حکومت فراگیر و برداشته شدن محدودیت های این کشور بود.

معاون سیاسی نخست وزیر حکومت سرپرست طالبان نیز در این دیدار درباره نشست اخیر دوحه گفت: در نشست ها و اجلاس های بین المللی، تنها حکومت سرپرست طالبان می تواند نماینده افغانستان باشد.

اما در نشست دوحه کسانی دعوت شده بودند که نه می توانند نماینده افغانستان باشند و نه مردم افغانستان آنان را نماینده خود می شمارند.

مولوی عبدالکبیر افزود: حاضر نبودن در نشست دوحه به این معنا نیست که حکومت سرپرست طالبان خواستار تعامل با جامعه جهانی نیست.


برچسب ها: طالبان - حکومت - سرپرست - افغانستان - نشست - معاون سیاسی - نخست وزیر
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس آماده همکاری با حکومت طالبان است

انگلیس آماده همکاری با حکومت طالبان است