مطالب مرتبط:
گیشه سینما در 1402 چقدر فروخت؟
گیشه سینما در 1402 چقدر فروخت؟
نیمی از اعتبارات زیارت سال 1402 خراسان رضوی تخصیص یافت
پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 23 اسفند 1402
جدیدترین پیش بینی هواشناسی/ زمان آخرین باران و برف برای تهران در سال 1402
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 11:052024-03-13فرهنگي

گیشه سینما در 1402 چقدر فروخت؟​


تعداد مخاطبان سینمای ایران پس از 12 ماه به حدود 27 میلیون نفر رسیده و این عدد اگرچه پس از رکود دوران کرونا برای سینما می تواند به نوعی رکورد محسوب شود، - جی پلاس؛ پرونده اکران فیلم های سینمایی سال 1402 از امروز 23 اسفندماه به پایان می رسد و بجز چند فیلم که فعلا به اکران خود ادامه می دهند، جریان اصلی سینما در اختیار فیلم های نوروزی قرار خواهد گرفت.

ایسنا نوشت؛ در سالی که گذشت 55 فیلم در سینماها اکران شده اند که تعداد قابل توجهی از آن ها کمدی بودند و بیشترین میزان مخاطب را هم در جدول فروش به دست آوردند.

در یک ماه گذشته به کرّات از رکورد فروش و مخاطب سینما در این سال صحبت شده و مدیران بارها در گزارش های خود با افتخار و تاکید بر رکوردزنی، از این آمار و ارقام سخن گفته اند که البته چندان هم بی راه نیست چرا که از سال 1399 که کشور درگیر شیوع کرونا شد و سالن های سینما برای تقریبا دو سال به حالت تعطیل درآمدند، سینما چنان رکودی را تجربه کرد که خیلی ها با توجه به رونق گرفتن وی اودی ها امیدی نداشتند، بتواند دوباره قامت راست کند.

اما اکران چند فیلم کمدی جانی تازه به سالن های سینما داد؛ هر چند اتفاق ها و التهاب های سیاسی و اجتماعی سال 1401 شرایط را به گونه ای پیش برد که سینما نه فقط با کاهش و حتی قهر مخاطب مواجه شد بلکه حتی در بخش تولید، دستخوش چالش های


برچسب ها: سینما - فیلم - رکورد - فیلم های سینمایی - مخاطب - اکران - فیلم های نوروزی
آخرین اخبار سرویس:

گیشه سینما در 1402 چقدر فروخت؟​

گیشه سینما در 1402 چقدر فروخت؟​