مطالب مرتبط:
بایدن در آستانه اعطای معافیت تحریمی جدید به ایران
در آستانه دربی؛ اسپانسر استقلال به پلیس امنیت احضار شد
شهرستان کرمان در آستانه پایان بی سوادی است
ستاره استقلال در آستانه رسیدن به رکورد جانواریو
پیام گولسیانی به سرخ ها در آستانه دربی+ عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 10:552024-03-14اقتصادي

ایران در آستانه ثروتمند شدن متوقف شده است


کشورهای همسایه با استفاده از رانت انرژی موجود در ایران از طریق قاچاق در حال ثروت اندوزی هستند و کشورهای طرف معاملات امکان پرداخت بدهی های خود به ایران را به دلیل بسته بودن مجاری پولی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک -اگر در جواب اینکه چرا کشور ایران از نظر اقتصادی رشد نمی کند کلمه ی تحریم را شنیدیم مشخصاً با فردی مواجه هستیم که از اقتصاد آگاهی چندانی ندارد.

در اینکه بسته شدن درگاه های مبادلاتی و مراوداتی در رنجش اقتصاد موثرند شکی نیست اما با توجه به ظرفیت های موجود،این کشور عملاً غیرقابل حذف است.

از جمله پتانسل های دیده نشده می توان به صنایع راه، برق، کشاورزی ،فولاد و ده ها مورد دیگر اشاره کرد که در حالیکه می توانند ناجی اقتصاد باشند با بی توجهی تقریباً در حال از رده خارج شدن هستند.

  امروزه انسان به این نتیجه رسیده است که اقتصاد، مادر تمام دستاوردهای یک اجتماع است و  کشورهای مختلفی با شروع اصلاحات در نظام مالی توانسته اند پتانسیل های خود را به ثروت تبدیل کنند اما آخرین یافته ها حاکی از آن است که این موجود زنده خلق و خوی خاصی دارد و به دستکاری و دخالت تصنعی به شدت واکنش نشان می دهد.

  با توجه به دسترسی های، دنیایی که مردم به سمت برون گرایی و متعاقب آن مصرف گرایی تمایل دارند، هر نوع کالا و خدماتی می تواند به سمت تبدیل شدن به پول م


برچسب ها: اقتصاد - کشور - ایران - کشورهای همسایه - ثروتمند شدن - بسته - ثروت
آخرین اخبار سرویس:

ایران در آستانه ثروتمند شدن متوقف شده است

ایران در آستانه ثروتمند شدن متوقف شده است