مطالب مرتبط:
دستور رییسی برای تسریع در امدادرسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
دستور بذرپاش برای بسیج امکانات در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
رییسی خواستار تسریع امدادرسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شد
اعزام تیم های امدادی هلال احمر خراسان شمالی به مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان
پرواز 2 بالگرد هلال احمر در سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی به سیل زدگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 08:052024-03-03حوادث

اعزام 2 بالگرد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


دبیرکل جمعیت هلال احمر از آغاز عملیات امدادرسانی هوایی و اعزام 2 فروند بالگرد هلال احمر در سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی به سیل زدگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یعقوب سلیمانی گفت: بعد از وقوع سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان، تیم های امدادی و عملیاتی هلال احمر با تمام توان برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان در منطقه حضور پیدا کردند.

این مقام مسئول افزود: بیش از 150 تیم امدادی به همراه 75 دستگاه خودروی عملیاتی با پشتیبانی 5 استان همجوار مشغول امدادرسانی به متاثرین از سیل و آبگرفتگی در این استان هستند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تا روز گذشته به علت نامساعد بودن شرایط جوی، امکان اعزام بالگرد وجود نداشت، گفت: از صبح امروز امکان انجام عملیات امدادرسانی هوایی مهیا شد و دو بالگرد هلال احمر در حال ارائه خدمات هوایی به مردم گرفتار شده در مناطق صعب العبور هستند.

سلیمانی افزود: بخشی از راه های منتهی به روستا هایی که تحت تأثیر سیل قرار گرفته بودند، امروز بعد از بازگشایی به وسیله خودرو های زمینی خدمات رسانی شدند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع 10 هزار تخته پتو میان سیل زدگان، افزود: حدود 7 هزار بسته غذایی 10 روزه هم در میان متاثرین در حال توزیع است.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - هلال احمر - دبیرکل جمعیت هلال احمر - امدادرسانی - امدادرسانی هوایی - بالگرد هلال احمر - جمعیت هلال احمر
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 بالگرد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

اعزام 2 بالگرد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان