موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
تشکیل کارگروه مشترک دولت و اصناف برای تنظیم بازار/ نقش موثر اتحادیه ها در اقتصاد
آرامش بازار وظیفه اتاق اصناف و اتحادیه هاست
معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد
عوارض صادراتی خرما برداشته شد/ اعلام آمادگی انجمن خرما برای تنظیم بازار داخل
هزار تن میوه برای طرح تنظیم بازار فارس تأمین شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 00:102024-03-06اقتصادي

تشکیل کارگروه مشترک دولت و اصناف برای تنظیم بازار


تلاش می کنیم هم ازنظر کیفیت کالا و هم ازنظر قیمت تخفیف هایی بدهیم تا مردم در شب عید و ماه رمضان بتوانند از خدمات اصناف و اتحادیه ها استفاده کنند.

- رییس اتاق اصناف استان تهران با اعلام استقبال اصناف و اتحادیه ها از پیشنهاد معاون اول رییس جمهور برای ایجاد کارگروه مشترک دولت و اتاق اصناف، گفت: اصناف با توجه به نقشی که دارند، کمک می کنند تا بازار شب عید و ماه رمضان بازار آرامی باشد.

حمیدرضا رستگار در گفت وگو با ایرنا، در خصوص جلسه اتحادیه ها و اصناف با معاون اول رییس جمهور و نقش این تشکل های در تنظیم بازار، اظهار داشت: اصناف، بازاریان و کسبه در خصوص تنظیم و توازن بازار و عرضه و تولید و ارائه خدماتی دارای سابقه خیلی واقعی و قدیمی هستند.

وی افزود: اصناف و بازاریان در موضوعات مختلفی اعم از زمان کرونا و قبل و بعد از آن نقش اساسی در بازار تنظیم بازار داشتند که به بازاری آرام منجر شد و در حال حاضر و با توجه به شرایط کشور نیز نقش کسبه، اصناف و اتحادیه می تواند یک نقش موثر باشد.

رییس اتاق اصناف استان تهران گفت: روز گذشته (سه شنبه) آقای مخبر، معاون اول رییس جمهور با توجه به اطلاعاتی که راجع به بازار و اصناف داشت، جلسه ای با تعدادی از اعضای اتاق اصناف و اتحادیه ها برگزار کرد و موضوعات، درخواست ها و مشکلات اصناف را شنید.


برچسب ها: بازار - اصناف - معاون اول رییس جمهور - تنظیم بازار - اتحادیه - تنظیم - اتاق اصناف
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مشترک دولت و اصناف برای تنظیم بازار

تشکیل کارگروه مشترک دولت و اصناف برای تنظیم بازار