مطالب مرتبط:
فیلم| دستگیری قاتل و شرور فراری در مازندران
کشف هشت کیلوگرم ماده مخدر «مجیک ماشروم»/ دستگیری موبایل قاپ در پایتخت
قتل جوان 25 ساله در درگیری خیابانی شهر شریف آباد/ قاتل فراری دستگیر شد
دستگیری قاتل جوان 17 ساله زاهدانی در کمتر از یک ساعت
بیش از 25 کیلوگرم شیشه در هندیجان کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 15:202024-02-24حوادث

از دستگیری قاتل فراری در آمل تا کشف 11 کیلوگرم تریاک در قائم شهر


فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری شرور و قاتل متواری و همدست وی در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان آمل خبر داد .

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری شرور و قاتل متواری و همدست وی در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارحسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزییات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره شرارت، تیراندازی، تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط فردی در یکی از روستاهای شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان آمل متهم که پس از قتل یکی از شهروندان در اقدامی مسلحانه، از محل متواری شده بود، پس از ماه ها کار اطلاعاتی در مخفیگاهش شناسایی شد .

سردارمفخمی، خاطرنشان کرد: این متهم 30 ساله به همراه همدستش که در مجموع دارای 15 فقره سابقه شرارت، قدرت نمایی، ایجاد درگیری ، ضرب و جرح و تیراندازی در شهرستان آمل بوده اند در عملیات ضربتی ماموران پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند .


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان - پلیس امنیت عمومی - فرمانده انتظامی - شهرستان - شهرستان آمل - امنیت عمومی - استان مازندران
آخرین اخبار سرویس:

از دستگیری قاتل فراری در آمل تا کشف 11 کیلوگرم تریاک در قائم شهر

از دستگیری قاتل فراری در آمل تا کشف 11 کیلوگرم تریاک در قائم شهر