مطالب مرتبط:
تکنوازی زنده یاد عندلیبی در «نی نوا» در تاریخ موسیقی ماندگار است
نام جمشید عندلیبی در آسمان پر ستاره موسیقی ایران ماندگار شد خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان
جمشید عندلیبی، هنرمند موسیقی درگذشت
خاموشی ستاره موسیقی | جمشید عندلیبی درگذشت
مومنی: کشور ادعای دانش بنیانی دارد، اما بی سابقه ترین صنعت زدایی تاریخ اقتصاد معاصر انجام شده است / چرا عقب ماندگی چند صد ساله، حکومتگران را برنمی انگیزاند؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 20:402024-03-05فرهنگي

جمشید عندلیبی نام خود را در تاریخ موسیقی کشور ماندگار کرد


امیرحسین سمیعی در پیام تسلیتی با اشاره به اینکه جمشید عندلیبی تکنوازی سحرانگیزی داشت، خاطرنشان کرد که وی با تولید آثار دارای کیفیت، نام و یاد خود را در تاریخ موسیقی این سرزمین ماندگار کرد.

- امیرحسین سمیعی در پیام تسلیتی با اشاره به اینکه جمشید عندلیبی تکنوازی سحرانگیزی داشت، خاطرنشان کرد که وی با تولید آثار دارای کیفیت، نام و یاد خود را در تاریخ موسیقی این سرزمین ماندگار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی درگذشت جمشید عندلیبی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت عرصه نی نوازی را به خانواده این هنرمند و جامعه هنری کشور تسلیت گفت.

متن پیام امیرحسین سمیعی به شرح ذیل است: در روزهای پایانی زمستان 1402 خبر درگذشت استاد جمشید عندلیبی به عنوان یکی از مهم ترین و ارزنده ترین هنرمندان موسیقی ایران به ویژه در عرصه نی نوازی، جامعه موسیقی کشور را متاثر کرد.

هنرمندی برخاسته از مکتب استادان و هنرمندان ارزنده موسیقی ایرانی که با فراگیری تکنیک های مختلف و متنوع نی نوازی نقش بسیار موثر و ارزشمندی در توسعه کمی و کیفی نوازندگی و معرفی این ساز ارزشمند به علاقه مندان و دوستداران موسیقی ایفا کرد.


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - تاریخ موسیقی - امیرحسین - موسیقی - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

جمشید عندلیبی نام خود را در تاریخ موسیقی کشور ماندگار کرد

جمشید عندلیبی نام خود را در تاریخ موسیقی کشور ماندگار کرد