مطالب مرتبط:
کیومرث هاشمی: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در ورزش نهادینه شود
هاشمی: ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در حوزه «ورزش و جوانان» نهادینه شود
فعال قرآنی: بیان قرآن به زبان ساده راهکاری برای ترویج آموزه های دینی در جامعه است
بسیج ظرفیتی برای پیشرفت کشور است
رژه شناورهای بسیج دریایی سپاه در تمام سواحل کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 19:152024-03-18سياسي

اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو مرتضی کارآموزیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور در دیدار با رییس کل دادگستری استان کرمان ،این استان را جزء استان های پیشرو در بحث رسانه و مطبوعات دانست و  گفت: - رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: این سازمان آمادگی دارد در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم و ترویج فرهنگ صلح وسازش درجامعه با دادگستری همکاری نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو مرتضی کارآموزیان رییس سازمان بسیج رسانه کشور در دیدار با رییس کل دادگستری استان کرمان ،این استان را جزء استان های پیشرو در بحث رسانه و مطبوعات دانست و  گفت:در این رابطه اقدامات دادگستری استان کرمان در تعامل و ارتباط موثر ومستمر با اهالی رسانه به یک الگوی کشوری تبدیل شده است.

  اظهار داشت:ارسال بیش از 15 هزار اثر به  چهارمین جشنوراه رسانه و عدالت نشان دهنده استقبال بی نظیر اصحاب مطبوعات به این رویداد بزرگ بود.

وی ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری های مسئولان قضایی استان با مجموعه بسیج رسانه استان و کشور گفت:سازمان بسیج رسانه کشور این آمادگی را دارد در رابطه با کاهش آسیب های اجتماعی ،پیشگیری از وقوع جرم و ترویج فرهنگ صلح وسازش در جامعه با عدلیه کرمان همکاری نماید.


برچسب ها: دادگستری استان کرمان - استان - رییس سازمان بسیج - سازمان بسیج - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان - رسانه
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه

اعلام آمادگی سازمان بسیج رسانه کشور برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه