مطالب مرتبط:
فوری/ اعلام آخرین فرصت جبران برای بازپرداخت تسهیلات بانکی/کدام بانک ها بدهکاران را بخشیدند؟
آمادگی دانشگاه های علوم پزشکی ایران برای اعطای بورسیه
اعطای موافقت اصولی اعتبار مالیاتی به 7 طرح فناورانه فولاد مبارکه
آمادگی دانشگاه های علوم پزشکی ایران برای اعطای بورسیه
کسب رتبه اول دفتر روستایی استانداری کرمانشاه در پرداخت تسهیلات تبصره 18
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 23:352024-03-14اقتصادي

اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی راکد


مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران بیان کرد: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

- ایسنا/تهران مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران بیان کرد: در راستای کمک به حفظ اشتغال و احیای واحدهای تولیدی راکد، تسهیلات و کمک های فنی اعتباری در قالب سرمایه در گردش و ثابت پرداخت می گردد.

سعید صادقی اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی تهران با یکی از بانک های استان تهران در خصوص پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده فعال و راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی به منظور تامین سرمایه در گردش (بازسازی و نوسازی و بازفعالسازی واحدهای راکد) و سرمایه ثابت قرارداد منعقد کرد و سهم خود را در تامین سرمایه پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات وجوه اداره شده واریز کرد و قبل از شروع سال آینده این فرصت بزرگ مهیا شد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی گفت: در سال 1402 هم به 25 واحد تولیدی به مبلغ 600 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و استان تهران بیشترین سهم عملکرد در کل کشور را دارد.

لذا هر کدام از واحدهای فعال و راکد در یکی از بخش های واجد شرایط و دارای توجیه اقتصادی، مالی، حداکثر تا تاریخ 1403/01/15مدارک خود را به معاونت صنایع کوچک شرکت ارسال نمایند.


برچسب ها: واحدهای تولیدی راکد - واحدهای تولیدی - شهرک های صنعتی - سرمایه در گردش - احیای واحدهای تولیدی - تسهیلات - سرمایه
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی راکد

اعطای تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی راکد