مطالب مرتبط:
آقای صحرایی! سال 1402 برای شما شیرین بود نه فرهنگیان ! / عدم پرداخت حق التدریس ها و معوقات رتبه 1400 و 1401 معلمان، تاخیر در پاداش بازنشستگان و... نمونه ای از عملکرد شیرین شماست!
معوقات این گروه از معلمان تا پایان سال واریز می شود
فوری | خبر خوش برای بازنشستگان | واریز 650 هزارتومان فوق العاده معیشتی به حقوق بازنشستگان
افزایش حقوق کارگران| از خبر خوش وزیر کار برای کارگران تا اضافه شدن حق عائله مندی به حقوق کارگران+ فیش حقوقی کارگران در سال 1403
طالع بینی واقعی | سال اژدها برای این افراد بسیار خوش یمن است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 18:252024-03-18اجتماعي

خبرهای خوش از واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال


سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق التدریس، نیروهای خریدخدماتی، مدیران و معاونان شیفت دوم مدارس، حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا، - سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق التدریس، نیروهای خریدخدماتی، مدیران و معاونان شیفت دوم مدارس، حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا، سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی و هزینه های فوت و ازدواج فرهنگیان خبر داد و گفت: بخشی از معوقات قبل از پایان سال و بخشی نیز تا ششم فروردین به حسابها واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی فرهادی در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان افزود: حق التدریس معلمان را تا پایان آذرماه دریافت کرده و تلاش می کنیم دی ماه را نیز دریافت کنیم؛ ولی تا پایان آذر قطعی شده و به زودی به حساب معلمان واریز خواهد شد؛ تلاش می کنیم قبل از پایان اسفندماه این واریزی صورت گیرد و تاکید رییس جمهور نیز همین است.

وی رقم معوقات سه ماهه حق التدریس و اضافه تدریس معلمان اعم از شاغل و بازنشسته را معادل 1717 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بدلیل قابل توجه بودن رقم مذکور، تامین آن نیازمند هماهنگی است.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش همچنین در خصوص مطالبات نیروهای خریدخدماتی نیز اظهار کرد: دو ماه از مطالبات این نیروها قبلا پرداخت شده است.


برچسب ها: حق التدریس - وزارت آموزش و پرورش - معلمان - پرداخت معوقات - معوقات - فرهنگیان - آموزش و پرورش
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش از واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال

خبرهای خوش از واریز معوقات فرهنگیان تا قبل از اتمام سال