مطالب مرتبط:
گزارش تصویری از جلسه هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار
معرفی آیت الله «سیدمجتبی حسینی» نامزد انتخابات مجلس خبرگان در خراسان رضوی+فیلم
نقش حساس مجلس خبرگان در تعیین مرکزیت نظام برای مردم تبیین شود+ صوت
اهمیت مجلس خبرگان در تصمیم سازیِ ملی و بین المللی است
اینفوگرافیک| نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در آذر بایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 15:352024-02-20سياسي

مجلس خبرگان باید مثل یک شتاب دهنده عمل کند


به اعتقاد نامزد انتخابات مجلس خبرگان در استان فارس، این مجلس می تواند به عنوان یک شتاب دهنده برای ایجاد تحول در جامعه عمل کند.

- ایسنا/فارس به اعتقاد نامزد انتخابات مجلس خبرگان در استان فارس، این مجلس می تواند به عنوان یک شتاب دهنده برای ایجاد تحول در جامعه عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پیروزمند امروز، اول اسفندماه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: ایجاد تحول، مستلزم مسئولیت پذیری و مشارکت افزون تر خبرگان رهبری در مسیر تحول در حکمرانی ولایی است.

وی با بیان اینکه تحول در حکمرانی ولایی، یعنی تدبیر و تدوین نقشی راهی مناسب تر، منسجم تر و جامعه تر برای برداشتن موانع پیوند امام و امت و تحقق کامل تر مردم سالاری دینی، ادامه داد: محورهایی که مقام معظم رهبری روی آن دست گذاشته اند، محورهای پیش برنده و شتاب دهنده هستند.

اینکه رهبری می گوید جوانان ما باید به میدان بیایند، مسئولیت به آنها داده شود و به آنها اعتماد شود، اینکه می گوید نظام تعلیم و تربیت و نظام اداری باید متحول شود، در همین راستا است.

اما در اجرای این تحولات تا چه حد عمل گرا بوده ایم؟ پیروزمند با بیان اینکه نظام بروکراتیک اداری، دست و بال جبهه انقلاب را در دستگاه جهادی بسته است، گفت: باید به فکر مرتفع کردن چنین موانعی باشیم و کشور از همین روی نیاز


برچسب ها: شتاب دهنده - انتخابات مجلس خبرگان - مجلس خبرگان - نامزد انتخابات - انتخابات مجلس - خبرگان - مجلس
آخرین اخبار سرویس:

مجلس خبرگان باید مثل یک شتاب دهنده عمل کند

مجلس خبرگان باید مثل یک شتاب دهنده عمل کند