مطالب مرتبط:
تصاویر/ استقبال از پیکر شهید رضا زارعی در بندرعباس
استقبال از پیکر شهید مدافع حرم رضا زارعی
وداع باشکوه بندرعباسی ها با پیکر شهید زارعی
فیلم| مراسم تشییع پیکر شهید رضا زارعی در بندرعباس
اطلاعیه سپاه در پی شهادت شهید رضا زارعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 12:252024-03-03سياسي

شهید زارعی مهندسی فنی و نخبه ندسا بود


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، با ذکر این نکته که شهید زارعی مهندسی فنی و نخبه ندسا بود، گفت: علی رغم اینکه نام «رضا زارعی» در لیست ذخیره اعزام به سوریه قرار داشت اما خدا او را طلبید و او به معنای واقعی رستگار شد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، با ذکر این نکته که شهید زارعی مهندسی فنی و نخبه ندسا بود، گفت: علی رغم اینکه نام رضا زارعی در لیست ذخیره اعزام به سوریه قرار داشت اما خدا او را طلبید و او به معنای واقعی رستگار شد.

سردار عباس غلامشاهی امروز (سیزدهم اسفندماه)، در مراسم تشییع پیکر شهید رضا زارعی سومین شهید مدافع حرم هرمزگان که در مأموریت مستشاری و در جریان حمله دشمن صهیونیستی به بندر بانیاس سوریه به فیض شهادت رسید، با اشاره به استقبال گسترده مردمی، اظهار کرد: صحنه های ثبت شده امروز در استان هرمزگان نشان داد که مردم ولایت مدار همیشه در کنار شهدا و خط نورانی ولایت قرار دارند.

شهید زارعی در امور فنی نیز به اهل بیت (ع) متوسل می شد و راه خویش را می یافت وی شهید زارعی را از رویش های نسل سلیمانی ها دانست که مهندسی فنی و نخبه منطقه و نیروی دریایی سپاه بود و افزود: این شهید بزرگوار در حوزه فنی هر جا سختی پیش می آمد متوسل به اهل بیت علیهاالسلام می شد و راه خویش را می یافت و به پیش می رفت.


برچسب ها: زارعی - رضا زارعی - نیروی دریایی - هرمزگان - شهید - مهندسی - بندر بانیاس سوریه
آخرین اخبار سرویس:

شهید زارعی مهندسی فنی و نخبه ندسا بود

شهید زارعی مهندسی فنی و نخبه ندسا بود