مطالب مرتبط:
تبیین درست انتخابات باعث افزایش مشارکت مردم می شود   
نامزد انتخابات مجلس در ایلام: قوانین نباید برای مردم دست و پا گیر باشد
انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم است
همه مردم دنیا مشکلات اقتصادی دارند، پس انتخابات را تحریم نکنید!
حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس امنیت ایران را در پی خواهد داشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 13:102024-02-26سياسي

نخبگان اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنند


جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، نخبگان باید دستاوردهای انقلاب و تاثیر و اهمیت انتخابات را برای مردم به درستی تبیین و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

- ایسنا/کردستان جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، نخبگان باید دستاوردهای انقلاب و تاثیر و اهمیت انتخابات را برای مردم به درستی تبیین و مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

سردار رضایی امروز دوشنبه 7 اسفند در مراسم دومین جشن دانش آموختگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، حرکت جامعه به سمت وحدت و انسجام را ضروری دانست و اظهار کرد: در جامعه بشری با این همه پیشرفت در مقاطع مختلف و افکار جدیدی که وجود دارد، هنوز مشکلات بشریت حل نشده است؛ تحقق این امر نیازمند برقراری قسط و عدل در زمین است.

وی، افزود: امروز در عالم بشریت، دانش و علم مورد سوءاستفاده قدرت ها و استکبار قرار گرفته و به جای اینکه از علم در راستای کمال انسان بهره گرفته شود، از آن سوء استفاده کرده و زمینه فساد، قدرت و ناعدالتی را ایجاد می کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با اشاره به اینکه امنیت از مولفه های تولید علم است، بیان کرد: در گذشته کشورهای مورد استعمار برای رهایی، تولید علم کردند و آن را به ثروت و افزایش تولی


برچسب ها: فرمانده سپاه بیت المقدس - استان کردستان - کردستان - دستاوردهای انقلاب - مشارکت حداکثری - انتخابات - دانشگاه جامع علمی کاربردی
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنند

نخبگان اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنند