مطالب مرتبط:
عکسی از سفره هفت سین شیک و زیبای بهنوش طباطبایی در خانه اش
طرز تهیه نان خوشمزه آلمانی در خانه با 250 گرم آرد (فیلم)
خانه تکانی در وزارت صمت/ منطقی رفت، آقایی آمد
ویدئویی از پشت صحنه خنده دار آقا ماشالله و پسرش علی در سریال خانه به دوش
دستور پخت کله پاچه رستورانی در خانه| آموزش صفر تا صد طبخ کله پاچه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 12:502024-03-19اقتصادي

خانه ای برای مدادرنگی ها


مغازه مدادرنگی که با مدادهای رنگی در اندازه های مختلف آراسته شده، به فروش انواع و اقسام مدادرنگی قدیمی، جدید، حرفه ای یا مبتدی می پردازد و به این ترتیب بزرگترین آرشیو مدادرنگی را در اختیار خریداران گذاشته است.

- مغازه مدادرنگی که با مدادهای رنگی در اندازه های مختلف آراسته شده، به فروش انواع و اقسام مدادرنگی قدیمی، جدید، حرفه ای یا مبتدی می پردازد و به این ترتیب بزرگترین آرشیو مدادرنگی را در اختیار خریداران گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری برنا نوشت: با توجه به این که بازار بزرگ تهران علیرغم همه شلوغی ها همیشه به عنوان یکی از مناطق گردشگری پایتخت به شمار می آید، مغازه هایی در این بازار قدیمی وجود دارند که فارغ از جنبه خرید و فروش و معامله مشغول به کار هستند.

اغلب این مغازه ها به خاطر اجناس منحصر به فرد یا نحوه خاصی که فروشنده ها این وسایل را چیده اند، جلوه بصری چشم نوازی پیدا کرده اند و از همین رو سوژه عکسی برای عکاس ها یا مکانی برای گردشگران می شوند.

مغازه نقلی آقای رفیع که در راهروهای باریک بازار بین الحرمین جا خوش کرده، از این دست مغازه ها است که فقط سه متر مربع وسعت دارد.

این مغازه که با مدادهای رنگی در اندازه های مختلف آراسته شده، به فروش انواع و اقسام مدادرنگی قدیمی، جدید، حرفه ای یا مبتدی می پردازد و به این ترت


برچسب ها: رنگی - مغازه - فروش - بزرگترین - بازار بزرگ تهران - قدیمی - مناطق گردشگری
آخرین اخبار سرویس:

خانه ای برای مدادرنگی ها

خانه ای برای مدادرنگی ها