مطالب مرتبط:
مخالفان رأی روی آنتن!/ مهمانان تعجب می کردند به برنامه دعوت شدند |
دفاع تمام قد از پسر قالیباف روی آنتن صداوسیما
دفاع تمام قد از پسر قالیباف روی آنتن صداوسیما
معین روی آنتن زنده شبکه دو! + جزییات
ویدئو: حمایت از پسر محمدباقر قالیباف در آنتن زنده صدا و سیما
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 اسفند 1402 ساعت 12:052024-02-25سياسي

مخالفان رأی روی آنتن تلویزیون!


سردبیر «برنامه به اضافه یک» با اشاره به رویکرد این برنامه عنوان کرد که مخالفان رای دادن برای اولین بار در این برنامه دعوت شدند و این کارشان به عنوان یک کنش سیاسی دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سعید صدراییان سردبیر برنامه به اضافه یک در شبکه سه که هر روز عصر در ایام انتخابات روی آنتن می رود درباره حضور مخالفان رأی دادن در انتخابات در این برنامه بیان کرد: ما برای اولین بار رأی ندادن را به عنوان یک کنش سیاسی پذیرفته ایم و این اهمیت دارد چون بخشی از جامعه به این نتیجه رسیده اند که این کنش سیاسی را بپذیرند.

وی ادامه داد: هرچند معتقد هستیم بخشی از جامعه هم وجود دارد که بدون توجه به موضوعات سیاسی هیچ گاه رأی نمی دهد و در دو قطبی ترین حالت ممکن باز هم نزدیک 20 تا 25 درصد در انتخابات شرکت نمی کنند.

به مخالفان شرکت در انتخابات این فرصت را داده ایم که بیایند و دلایل خود را بیان کنند و این مزیت این برنامه با دیگر برنامه هاست سردبیر به اضافه یک درباره اینکه چه تلاشی کرده اند تا حضور مخالفان در برنامه ویترینی و دکوری نباشد، تصریح کرد: ما به مخالفان شرکت در انتخابات این فرصت را داده ایم که بیایند و دلایل خود را بیان کنند و این مزیت این برنامه با دیگر برنامه هاست.


برچسب ها: انتخابات - برنامه - مخالفان - سیاسی - شرکت در انتخابات - سردبیر - برنامه دعوت
آخرین اخبار سرویس:

مخالفان رأی روی آنتن تلویزیون!

مخالفان رأی روی آنتن تلویزیون!