مطالب مرتبط:
برای پروژه های کلیدی سال 1403 روزشمار اتمام تعریف شود
سردار سلامی: 11 اسفند با دشمنان اتمام حجت می کنیم
81 پروژه هواشناسی در دهه فجر افتتاح شد
تامین مالی پروژه سولفات پتاسیم شرکت املاح معدنی ایران از سوی بانک رفاه کارگران
نقل و انتقالات لیگ برتر / پروژه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس کلید خورد؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 15:102024-02-24سياسي

ضرورت اتمام پروژه ها در حداقل زمان ممکن با بالاترین کیفیت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، گفت: تمام تلاش و تاکید ما این است که پروژه ها در حداقل زمان ممکن با بالاترین کیفیت به اتمام برسند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، گفت: تمام تلاش و تاکید ما این است که پروژه ها در حداقل زمان ممکن با بالاترین کیفیت به اتمام برسند.

حیدر فتح زاده در حاشیه دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: لازم است تمام دستگاه های استان به جای مسئله محوری به صورت برنامه محور پیش روند.

وی افزود: توسعه باید بر مبنای فهم مشترک باشد تا خروجی آن منجر به بالا رفتن بهره وری و ایجاد ارزش افزوده در تمام بخش های اقتصادی، صنعتی، تجاری، فرهنگی و غیره شود.

فتح زاده با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنظارتی پروژه های عمرانی استان و بررسی تحلیلی عملکرد دستگاه های اجرایی استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: ارزیابی دستگاه های اجرایی بر مبنای چند شاخص مهم از جمله بهره وری، رضایتمندی مردم از خدمات، عدالت و تعالی سازمانی صورت می گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: در نهایت به دنبال این هستیم که در سال 1403، دستگاه ها، با رویکرد نگاه به آینده، چشم اندازها، برنامه ها و ماموریت های خود را مطابق با سند آمایش، سند تحول دول


برچسب ها: سازمان مدیریت و برنامه ریزی - رییس سازمان مدیریت - برنامه ریزی - پروژه ها - آذربایجان - سازمان مدیریت - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتمام پروژه ها در حداقل زمان ممکن با بالاترین کیفیت

ضرورت اتمام پروژه ها در حداقل زمان ممکن با بالاترین کیفیت