مطالب مرتبط:
نگاهی به مشهورترین فهرست های انتخاباتی گروه های سیاسی در حوزه انتخابیه تهران
لیست های انتخاباتی؛ سنگ محک گروه های سیاسی قبل از آزمون 11 اسفند
تب و تاب انتخاباتی در مازندران در بالاترین سطح /از رقابت توام با رفاقت کاندیداها تا حضور پرشور مردم در حوزه های انتخاباتی
جای خالی تمرکز بر دغدغه های اقتصادی مردم در لیست های انتخاباتی
لزوم حذف نگاه سهمیه ای به حضور نامزد های زن در لیست های انتخاباتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 10:502024-02-27سياسي

شور انتخاباتی با حضور گروه های سیاسی / نمایندگان تنها دغدغه حوزه انتخابیه را نداشته باشند


قائم مقام شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی فارس حضور سلایق و گروه های مختلف سیاسی را موجب ایجاد شور انتخاباتی دانست و در عین حال از نمایندگان مجلس آتی خواست تا تنها دغدغه حوزه انتخابیه خود را نداشته باشند بلکه مسائل کلان کشور هم مدنظر قرار دهند.

- ایسنا/فارس قائم مقام شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی فارس حضور سلایق و گروه های مختلف سیاسی را موجب ایجاد شور انتخاباتی دانست و در عین حال از نمایندگان مجلس آتی خواست تا تنها دغدغه حوزه انتخابیه خود را نداشته باشند بلکه مسائل کلان کشور هم مدنظر قرار دهند.

جابر مهدیار امروز، 8 اسفندماه با حضور در خبرگزاری ایسنا به ارائه گزارشی از فعالیت های انتخاباتی شورای وحدت استان فارس پرداخت و گفت: در ایام انتخابات، یکسری اقدامات و فعالیت هایی از سوی گروه های مختلف سیاسی انجام می شود که باعث می شود تنور انتخابات گرم شود.

وی با بیان اینکه در این ایام گرایش ها و سلیقه های مختلف وارد بحث انتخابات می شوند که موجب می شود در مباحث مختلف به موضوعات جدیدی دست یابند، افزود: در سنوات گذشته یک لیست به مردم ارائه می شد و در نهایت هم خود مردم تصمیم می گرفتند که به چه کسی رأی دهند اکنون به دلیل تنوع قبایل و سلایق مختلف، تعداد لیست ها بیشتر شده است که باز هم تصمیم گیرنده خود مردم هستند.


برچسب ها: نیروهای انقلاب اسلامی - شور انتخاباتی - حوزه انتخابیه - انتخاباتی - شورای وحدت - نمایندگان مجلس - نیروهای انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی با حضور گروه های سیاسی / نمایندگان تنها دغدغه حوزه انتخابیه را نداشته باشند

شور انتخاباتی با حضور گروه های سیاسی / نمایندگان تنها دغدغه حوزه انتخابیه را نداشته باشند