مطالب مرتبط:
فشار مضاعف بر بنگاه های اقتصادی در راه است
فشار مضاعف بر بنگاه های اقتصادی در راه است
کسب رتبه یک برتر توسط آموزش اتاق بازرگانی البرز در میان اتاق های بازرگانی کشور
مجوز انجمن خدمات پس از فروش ایران` توسط اتاق بازرگانی صادر شد
تصاویر/ نشست پرسش و پاسخ نخبگان با رییس سازمان اقتصادی کوثر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 11:152024-03-12اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی تهران : فشار مضاعف بر بنگاه های اقتصادی در راه است


رییس اتاق بازرگانی تهران، در سیزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: 1402 سال سختی بود و پیش بینی می شود بودجه سال آینده فشار های زیادی را بر بنگاه های اقتصادی تحمیل کند و چالش های بیشتری پیش روی تولیدکنندگان قرار دهد و این امر لزوم چانه زنی بهتر با نهاد های دولتی را می طلبد.

- رییس اتاق بازرگانی تهران، در سیزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: 1402 سال سختی بود و پیش بینی می شود بودجه سال آینده فشار های زیادی را بر بنگاه های اقتصادی تحمیل کند و چالش های بیشتری پیش روی تولیدکنندگان قرار دهد و این امر لزوم چانه زنی بهتر با نهاد های دولتی را می طلبد.

رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: 1402 سال سختی بود و پیش بینی می شود بودجه سال آینده فشار های زیادی را بر بنگاه های اقتصادی تحمیل کند و چالش های بیشتری پیش روی تولیدکنندگان قرار دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، محمود نجفی عرب رییس اتاق بازرگانی تهران، در سیزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: 1402 سال سختی بود و پیش بینی می شود بودجه سال آینده فشار های زیادی را بر بنگاه های اقتصادی تحمیل کند و چالش های بیشتری پیش روی تولیدکنندگان قرار دهد و این امر لزوم چانه زنی بهتر با نهاد های دولتی را می طلبد.


برچسب ها: رییس اتاق بازرگانی تهران - اتاق بازرگانی تهران - رییس اتاق بازرگانی - بنگاه های اقتصادی - اتاق بازرگانی - تولیدکنندگان - بازرگانی
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی تهران : فشار مضاعف بر بنگاه های اقتصادی در راه است

رییس اتاق بازرگانی تهران : فشار مضاعف بر بنگاه های اقتصادی در راه است