مطالب مرتبط:
فعالیت 24 تیم بازرسی و نظارتی لرستان در برنامه سلامت نوروزی و سلامت ماه رمضان
بازگشایی شهر زیرزمینی «دستکند سامن» در عید نوروز
بازگشایی مرز تجاری مهران
بازگشایی شهر زیرزمینی «دستکند سامن» در عید نوروز
آسفالت ریزی 130 هزار تنی در شرق پایتخت/ بازگشایی مجموعه ورزشی صدف
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 15:202024-03-16اجتماعي

بازگشایی مجدد سامانه «سنجش سلامت» از فروردین ماه


سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه 80 هزار دانش آموز در مدارس استثنایی و 23 هزار دانش آموز در مدارس عادی درس می خوانند از رایگان شدن صد در صدی سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان استثنایی خبر داد.

- سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه 80 هزار دانش آموز در مدارس استثنایی و 23 هزار دانش آموز در مدارس عادی درس می خوانند از رایگان شدن صد در صدی سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان استثنایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الماسی در برنامه پرسشگر با بیان اینکه در تصور مردم سازمان آموزش و پرورش استثنایی متولی فقط تعلیم و تربیت کودکان با نیازهای ویژه است گفت: در اساسنامه سازمان به بحث پیشگیری، آموزش و توانبخشی با جدیت تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم یک تغییر رویکرد اساسی ایجاد شد افزود: سنجش پیش از دبستان که قبلا به صورت موقت بود اکنون دائمی و در طول سال انجام می شود، قبلا کودکان شش ساله سنجش سلامت می شدند اکنون چهارساله ها سنجش می شوند زیرا هر چه اختلالات زودتر تشخیص داده شود امکان درمان و آماده کردن بچه ها برای شایستگی ورود به مدرسه بیشتر است.

معاون وزیر و سرپرست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه قبلا تیرومرداد سنجش ها شروع می شد ادامه داد: فرصت برای مداخلات تخصصی وجود ند


برچسب ها: آموزش و پرورش استثنایی - استثنایی - سازمان آموزش و پرورش - دانش آموز - دانش آموزان استثنایی - آموزش و پرورش - مدارس استثنایی
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مجدد سامانه «سنجش سلامت» از فروردین ماه

بازگشایی مجدد سامانه «سنجش سلامت» از فروردین ماه