مطالب مرتبط:
شکست دشمن و حل مشکلات کشور با انتخاب اصلح از سوی مردم
مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده حل مشکلات است
سفارش رهبری برای انتخاب اصلح ، ذینفعان انتخاباتی را بایکوت کرد/فهرست ها بدون اعتماد مردم خاصیتی ندارند/علت تعدد و تنوع لیست ها، فرار نامزدها از بدگمانی نسب به برخی افراد و جریان هاست
انتخاب اصلح در تقویت پایه های نظام اسلامی موثر خواهد بود
بادامچیان: شورای وحدت یک مجموعه اصلح از بین نامزد ها را انتخاب کرده/ رجایی یا بنی صدر؛ اختیار با مردم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 09:452024-02-28سياسي

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، راه حل مشکلات کنونی است


امام جمعه بم با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح راه حل مشکلات کنونی جامعه است، گفت: تحلیل ها نشان می دهد منفعت مشارکت برای مردم خیلی بیشتر از عدم مشارکت است.

- ایسنا/کرمان امام جمعه بم با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح راه حل مشکلات کنونی جامعه است، گفت: تحلیل ها نشان می دهد منفعت مشارکت برای مردم خیلی بیشتر از عدم مشارکت است.

حجت الاسلام قاسم دانشی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اهمیت انتخابات 11 اسفند اظهار کرد: انتخابات یک وظیفه ملی، عقلی و شرعی و فرصتی مناسب است که باید به مظهر قدرت ملی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات تقویتی، راهبردی و تحرک بخش است، افزود: هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بسیار مهم است و می طلبد همه مردم در انجام وظیفه ای که برعهده دارند، شرکت کنند .

دانشی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت انتخابات تأکیدات ارزشمند فراوانی دارند و شرکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات بستر را برای بهتر شدن سرنوشت جمعی فراهم می کند که باید عوامل مشارکت در انتخابات تقویت شود و از کارهایی که روی مشارکت تأثیر منفی می گذارد، اجتناب شود.


برچسب ها: مشارکت - انتخاب - مشارکت حداکثری - انتخابات - انتخاب اصلح - حل مشکلات - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، راه حل مشکلات کنونی است

مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، راه حل مشکلات کنونی است