مطالب مرتبط:
چه کسی از قول کروبی بیانیه تحریم انتخابات داده است؟/ دست منافقین در سانسور مواضع کروبی
شبهه افکنی در خصوص انتخابات در فضای تعاملی پاسخ داده شود
عضو شورای نگهبان: باید پاسخ روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش سریع تر داده شود / من به عنوان کاندیدای انتخابات خبرگان در تهران، در جلسه ردصلاحیت او، رأی نداشتم
وزارت صمت برای گرانی خودروهای مونتاژی اجازه داد؟
حضور سخنگوی ستاد انتخابات کشور در غرفه ایسنا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 11:502024-02-21سياسي

اجازه دخالت در انتخابات به هیچ کس داده نمی شود


وزیر کشور بر لزوم تامین امنیت و سلامت در انتخابات تاکید کرد و گفت: اجازه دخالت در انتخابات به هیچ کس داده نمی شود - ایسنا/لرستان وزیر کشور بر لزوم تامین امنیت و سلامت در انتخابات تاکید کرد و گفت: اجازه دخالت در انتخابات به هیچ کس داده نمی شود احمد وحیدی یکم اسفندماه در همایش عوامل اجرایی انتخابات استان، عنوان کرد: باید با تلاش جمعی تمامی هیات ها این امر بزرگ الهی را به بهترین نحو به سرمنزل مقصود رسانده و موجبات اعتماد هر چه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

وی در مورد اهمیت موضوع نظارت در برگزاری انتخابات اظهار کرد: فرآیندهای اجرایی انتخابات طبق قانون از قبل و در روز انتخابات به دقت اجرا و نظارت شوند.

وزیر کشور تصریح کرد: می بایست چک لیستی از این فرآیندهای اجرایی آماده و در اختیار استاندار، فرمانداران و سایر عوامل اجرایی قرار گرفته تا روز انتخابات به دفعات مرور و مورد رزمایش قرار گیرد.

وحیدی گفت: کنترل دقیق تمامی فرآیندها به گونه ای که همه چیز از جمله تجهیزات و نیروی انسانی با تمامی جزییات و با چشم دیده شود،در برنامه ی نظارت بر اجرای انتخابات کوچکترین مسائل باید با دقت بررسی شوند.

وی تاکید کرد: تعداد افراد پیش بینی شده برای بخش های مختلف شعبه ها باید بیشتر از حد مورد نظر باشد که در زمان لازم افراد جایگزین شوند.


برچسب ها: انتخابات - سلامت در انتخابات - وزیر کشور - امنیت و سلامت - تامین امنیت - اجرا - برگزاری انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

اجازه دخالت در انتخابات به هیچ کس داده نمی شود

اجازه دخالت در انتخابات به هیچ کس داده نمی شود