مطالب مرتبط:
کد دستوری با کدملی برای استعلام دهک خانوار اشتباه است + شماره تماس برای استعلام
اشتباه رساندن همزمانِ برق و گاز به منازل
توهم نداشتن جانشین اشتباه است/ پرسپولیس سردرگم است و تراکتور برنده بازی تهران است
قاسمپور: آنالیز اشتباه کار دستمان داد؛ مقابل تیم های فیزیکی مشکل داریم+ فیلم
واکنش جالب اوسمار به انتقادات پیشکسوتان پرسپولیس/ بیرانوند را به خاطر یک اشتباه قضاوت نکنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 19:402024-02-20سياسي

با پیامک اشتباه خانه های خالی چه کنیم؟


برخی پیامک ها با محتوای خانه خالی که از طرف وزارت راه و شهرسازی برای مالیات دهندگان ارسال می شود بعضا حاوی اطلاعات دقیقی نیست که در آن صورت افراد می توانند در مراحل دادرسی مالیاتی نسبت به عدم صحت این اطلاعات اعتراض کنند.

- رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: برخی پیامک ها با محتوای خانه خالی که از طرف وزارت راه و شهرسازی برای مالیات دهندگان ارسال می شود بعضا حاوی اطلاعات دقیقی نیست که در آن صورت افراد می توانند در مراحل دادرسی مالیاتی نسبت به عدم صحت این اطلاعات اعتراض کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدهادی سبحانیان با حضور در غرفه ایسنا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های کشور اظهار کرد: در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان با شیب نسبتا خوبی مودیان به این سامانه می پیوندند و تکالیف خود را انجام می دهند.

حضور 94 هزار شخص حقوقی در سامانه مودیان وی افزود: در ابتدای سال جاری حدود 2000 مودی اشخاص حقوقی در سامانه مودیان تکالیف خود را انجام می دادند در حالی که امروز بالغ بر 94 هزار مودی حضور پیدا کرده اند و عمده شرکت ها نسبت به صدور صورت حساب الکترونیکی اقدام می کنند.

رییس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه امسال رشدهای چند برابری را در حوزه ارسال صورت حساب الکترونیکی نسبت به سال گذشته شاهد هستیم گفت: هم اکنون بالغ بر


برچسب ها: وزارت راه و شهرسازی - مالیات - اطلاعات - دادرسی مالیاتی - رییس کل سازمان امور مالیاتی - سامانه مودیان - راه و شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

با پیامک اشتباه خانه های خالی چه کنیم؟

با پیامک اشتباه خانه های خالی چه کنیم؟