مطالب مرتبط:
واکنش نماینده کارگران به اظهارات وزیر کار: خبری از جلساتِ تعیین نرخ سبد معیشت نداریم!
وضعیت عجیب سه نامزد اختصاصی رائفی پور در انتخابات مجلس!+ عکس
آصف زرداری رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری پاکستان شد
17 اسفندماه زمان ثبت شکایات نامزد ها به روند انتخابات
پیام تشکر مکتب نرجس(س) از ملت ایران بابت حضور شکوهمندانه در انتخابات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 11:202024-03-03سياسي

اظهارات وزیر روحانی و نامزد صدای ملت پس از انتخابات


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم ایران را دارای نمره بالا از حیث بلوغ سیاسی در سطح جهان ارزیابی کرد و گفت: انتخابات 11 اسفند به لحاظ رخ ندادن تخلفات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سیدمحمد بطحایی در گفت وگو با ایرنا روند برگزاری انتخابات 11 اسفند را از لحاظ شکلی و اجرایی ساده تر و روان تر از ادوار قبل ارزیابی کرد و با اشاره به حضور افراد با اخلاق و برخوردهای محترمانه در شعب اخذ رأی به عنوان عوامل اجرایی برگزاری انتخابات، تأکید کرد: این موارد حکایت از آن دارد که این افراد آموزش دیده هستند و با دقت گزینش شده اند و از این بابت این اقدام شایسته قدردانی است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین جو آرام و خالی از اضطراب حوزه های انتخابیه و مکان های اخذ رأی را از دیگر نکات مثبت برگزاری این دوره از انتخابات عنوان کرد و گفت: این انتخابات به لحاظ رخ ندادن تخلفات و سلامت و امنیت کارنامه قابل قبولی به خود اختصاص داد.

بطحایی همچنین افزود: با وجود نقاط قوت اما به نظر می آید تمرکز و انرژی دستگاهها بیشتر صرف برگزاری شکلی انتخابات شد و از حیث تبلیغات شهری که می توانست مردم را بیشتر به مشارکت ترغیب کند، کم توجهی صورت گرفت.


برچسب ها: انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - برگزاری انتخابات - انتخابات مجلس - شورای اسلامی - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وزیر روحانی و نامزد صدای ملت پس از انتخابات

اظهارات وزیر روحانی و نامزد صدای ملت پس از انتخابات