مطالب مرتبط:
محدودیت های ترافیکی پنجشنبه آخر سال در خرم آباد اعلام شد
محدودیت های ترافیکی پنجشنبه آخر سال در کرمانشاه اعمال می شود
محدودیت های ترافیکی پنجشنبه آخر سال در کردستان اجرا می شود
محدودیت ترافیکی پایان سال و تعطیلات نوروزی اعلام شد
وضعیت ترافیکی منتهی به بهشت زهرا (س) در پنج شنبه آخر سال+ ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 12:202024-03-14اجتماعي

تمهیدات ترافیکی برای پنجشنبه آخر سال در قم


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم در همین ساعات ابتدایی روز زیارت اهل قبور را انجام دهند و به ساعات پایانی روز موکول نکنند چرا که قطعا حجم ترافیک سنگینی ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/قم رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اظهار کرد: از شهروندان تقاضا داریم در همین ساعات ابتدایی روز زیارت اهل قبور را انجام دهند و به ساعات پایانی روز موکول نکنند چرا که قطعا حجم ترافیک سنگینی ایجاد خواهد شد.

سرهنگ غلامرضا صدفی در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: با توجه به فرارسیدن پنجشنبه آخر سال و حضور مردم در آرامستان های شهری، ترافیک سنگین را در معابر شهری به ویژه در ساعات بعدازظهر پیش بینی می کنیم.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در همین ساعات ابتدایی روز زیارت اهل قبور را انجام دهند و به ساعات پایانی روز موکول نکنند چرا که قطعا حجم ترافیک سنگینی ایجاد خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم تاکید کرد: رانندگان باید وسایل نقلیه خود را در مکانی دورتر از آرامستان ها پارک کنند که قطعا در مدیریت درست ترافیک موثر خواهد بود.

وی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای دسترسی به آرامستان ها را مورد توجه قرار داد و گفت: شهروندان از توقف در حریم تقاطع ها و میادین، ایستگاهای اتوبوس و تاکسی، محل پارک جانب


برچسب ها: ترافیک سنگین - پلیس راهنمایی و رانندگی - زیارت اهل قبور - راهنمایی و رانندگی - ترافیک - پنجشنبه آخر سال - پلیس راهنمایی
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ترافیکی برای پنجشنبه آخر سال در قم

تمهیدات ترافیکی برای پنجشنبه آخر سال در قم