مطالب مرتبط:
مجلس آینده برای رفع کمبود نقدینگی در اقتصاد کشور چاره اندیشی کند
نامزد انتخابات مجلس: وجود فساد ناشی از کم کاری مجلس در ریل گذاری درست اقتصاد است
جوکار: سیاست های وزارت اقتصاد باید منابع و مصارف بانک ها را تراز کند
خودکشی سلبریتی ها با ورود به سیاست /آماتورها جولان می دهند /چرا سلبریتی های مجازی مانند ایرج ملکی کاندیدای مجلس می شوند؟
نقش مودیز بر اقتصاد عربستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 15:402024-02-26سياسي

نقش مجلس در پیشی گرفتن اقتصاد از سیاست


فعالان اقتصادی خراسان رضوی بارها میزبان نمایندگان مجلس در کمیسیون های مختلف و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی فعالان اقتصادی خراسان رضوی بارها میزبان نمایندگان مجلس در کمیسیون های مختلف و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوده اند.

نمایندگان مجلس به عنوان اعضای شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در جلسات حضور داشته و برخی از آنان در همین یک سال اخیر در رابطه با موضوع برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه در کمیسیون های مختلف اتاق بازرگانی حضور یافته اند، اما این حضور نتوانسته در رفع مشکلات پیشِ روی فعالان اقتصادی راه گشا باشد.

به گفته برخی از اعضای اتاق بازرگانی خراسان رضوی طی سال های مختلف، نظرات کارشناسی متخصصان هر حوزه اعم از موضوعات ارزی، کشاورزی، صنعت و غیره مستقیما برای کمیسیون های مختلف مجلس ارسال شده است.

حتی طی سال جاری اتاق بازرگانی خراسان رضوی در تعامل با اتاق ایران در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه، مسائلی در حوزه مالیات، اصلاح نظام بانکی و کشاورزی مطرح کرد تا با نمایندگان استان جلساتی برگزار شود.

البته این کار صورت گرفت و با چند نماینده جلساتی برگزار شد؛ اما گویا گوش مجلس سنگین بوده و نظراتی که بخش خصوصی مطرح می کند را نمی شنود.


برچسب ها: شورای گفت وگوی دولت - خراسان رضوی - فعالان اقتصادی - نمایندگان مجلس - اتاق بازرگانی - خراسان - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

نقش مجلس در پیشی گرفتن اقتصاد از سیاست

نقش مجلس در پیشی گرفتن اقتصاد از سیاست