مطالب مرتبط:
تجهیز نمازخانه های بین راهی سیستان و بلوچستان ضروری است
نمایشگاه محصولات صنایع دستی زنان سیستان و بلوچستان در سفارت استرالیا برپا شد
دستگاهها به کاهش فرایند خطرپذیری کمک کنند/ آثار سیل اخیر سیستان و بلوچستان
استیلی در جمع کودکان دشتیان؛ اهدای پیراهن تیم ملی و پرسپولیس به کودکان سیستان و بلوچستان
استیلی در جمع سیل زدگان دشتیاری؛ اهدای پیراهن تیم ملی به کودکان سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 11:152024-03-14اجتماعي

برگزاری اعتکاف های علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح پنجشنبه های آموزشی با هدف آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری در شهرستان ها و مناطق استان در حال اجراست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح پنجشنبه های آموزشی با هدف آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای امتحانات نهایی و کنکور سراسری در شهرستان ها و مناطق استان در حال اجراست.

حسن بروشکی امروز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اعتکاف های علمی نوروزی را گامی در مسیر ارتقاء کیفیت آموزشی دانست و اظهار کرد: همه ساله در ایام تعطیلات نوروز طرح اعتکاف های علمی به ویژه در مدارس متوسطه دوم استان برگزار و نتایج مطلوبی نیز در پی آن حاصل شده و می شود که در حقیقت ارتقاء کیفیت آموزشی را به دنبال دارد.

وی افزود: با هدف آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای ورود به عرصه امتحانات نهایی و کنکور سراسری، طرح احیای پنجشنبه های آموزشی از مدتی قبل در استان آغاز و تاکنون در بیش از 450 پایگاه تعداد 1675 دبیر جهادی 25153 ساعت تدریس کتب درسی را انجام داده و این مهم همچنان استمرار خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با تشکیل جلسات مستمر اتاق وضعیت در ستاد و ادارات شهرستان ها و مناطق، موضوع مهم ساماندهی نیروی انسا


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - آموزش و پرورش استان - استان سیستان و بلوچستان - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش - آموزش - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اعتکاف های علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان

برگزاری اعتکاف های علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان