مطالب مرتبط:
کنعانی: اتهام زنی آلمان تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر نقض حقوق بشر در فلسطین است
واکنش تهران به اظهارات وزیر خارجه آلمان در اجلاس شورای حقوق بشر
آلمان با تشکیل کمیته حقیقت یاب برای رژیم صهیونیستی صداقتش درباره حقوق بشر را نشان دهد
امیرعبداللهیان: نقض سیستماتیک حقوق بشر در غزه به فاجعه قرن تبدیل شده است
اندونزی: شورای حقوق بشر باید به تخلفات اسراییل رسیدگی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 00:202024-02-27بين الملل

کنعانی: آلمان تلاش می کند بر نقض حقوق بشر در فلسطین سرپوش بگذارد


ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آلمان گفت: اتهام زنی آلمان تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر نقض حقوق بشر در فلسطین است.

- ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر خارجه آلمان گفت: اتهام زنی آلمان تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر نقض حقوق بشر در فلسطین است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: طنز تلخی است که برخی دولت های غربی با سابقه حمایت همه جانبه از ناقضان حقوق بشر و نقش مستقیم در تأمین و تجهیز رژیم صدام به سلاح شیمیایی در جریان جنگ تحمیلی علیه ایران و نیز حمایت بی پروا از نسل کُشی رژیم صهیونیستی در غزه، داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، ناصر کنعانی سه شنبه شب در یک موضع گیری رسانه ای، اتهام زنی وزیر امور خارجه آلمان در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران را تلاشی بی حاصل برای سرپوش گذاشتن بر حمایت این کشور از اشغالگری و بی تفاوتی نسبت به نقض فاحش حقوق بشر و حقوق بشردوستانه در فلسطین توصیف کرد.

کنعانی تصریح کرد: طنز تلخی است که برخی دولت های غربی با سابقه حمایت همه جانبه از ناقضان حقوق بشر و نقش مستقیم در تأمین و تجهیز رژیم صدام به سلاح شیمیایی در جریان جنگ تحمیلی علیه ایران و نیز حمایت بی پروا از نسل کُشی ر


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - نقض حقوق بشر در فلسطین - حقوق بشر - وزارت امور خارجه - امور خارجه - سخنگوی وزارت - نقض حقوق بشر
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: آلمان تلاش می کند بر نقض حقوق بشر در فلسطین سرپوش بگذارد

کنعانی: آلمان تلاش می کند بر نقض حقوق بشر در فلسطین سرپوش بگذارد