مطالب مرتبط:
جوانان کارآمد و متعهد در قیام ها و انقلاب ها مؤثر بوده اند
جوانان پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن هستند
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به مسدود شدن حساب KHAMENEI.IR در اینستاگرام
بیش از 5 هزار دختر رأی اولی برای آرمان های انقلاب گردهم جمع شدند
فعالیت های رسانه ای رهبر انقلاب متوقف نخواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 15:052024-02-22سياسي

دشمن در پی ناامیدسازی جوانان نسبت به انقلاب است


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور با بیان اینکه نماینده تراز انقلاب نباید به دنبال خرید رأی باشد، گفت: کاندیداها باید به دنبال قانونی کردن شفافیت های دارایی ها و ثروت های مالی خودشان باشند تا مردم بتوانند با دلگرمی بیشتر و در انتخابات حضوری فعال و حداکثری داشته باشند.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور با بیان اینکه نماینده تراز انقلاب نباید به دنبال خرید رأی باشد، گفت: کاندیداها باید به دنبال قانونی کردن شفافیت های دارایی ها و ثروت های مالی خودشان باشند تا مردم بتوانند با دلگرمی بیشتر و در انتخابات حضوری فعال و حداکثری داشته باشند.

حجت الاسلام یوسفی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران در 11 اسفند سال 1402 یک آزمون و امتحان بزرگی را در پیش دارند که قطعا با مشارکت حداکثری در انتخابات سربلند خواهیم بود، ابراز امیدواری کرد: هدف از برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، قوی شدن ایران و انقلاب اسلامی است چرا که هر چه کشور قوی تر شود عقب نشینی دشمن هم بیشتر خواهد شد.

وی افزود: شرکت نکردن در انتخابات باعث تضعیف کشور می شود و یقیناً در این صورت دسیسه ها، برنامه های دشمن و طمع دشمن نسبت به انقلاب اسلامی بیشتر خواهد شد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در سپاه - نماینده تراز انقلاب - نماینده ولی فقیه - نماینده - مشارکت حداکثری در انتخابات - انتخابات - تراز انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در پی ناامیدسازی جوانان نسبت به انقلاب است

دشمن در پی ناامیدسازی جوانان نسبت به انقلاب است