مطالب مرتبط:
متقاضیان ارز مسافرتی بخوانند؛ شرایط ارز مسافرتی تغییر کرد
آغاز عرضه ارز به متقاضیان سفرهای هوایی از امروز/ دریافت 1000 یورو بعد از گیت پرواز
متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند | قیمت جدید لاستیک دولتی اعلام شد
جزییات تازه از فروش خودرو در سامانه یکپارچه/ متقاضیان بخوانند+ اطلاعیه مهم
متقاضیان مسکن ملی بخوانند | شهر جدید پردیس مدت قرارداد احداث واحدها 24 ماهه بوده است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 10:302024-02-26اقتصادي

متقاضیان دریافت پروانه کسب الکترونیک بخوانند


با توجه به قانون بهبود فضای کسب و کار و الزام در تغییر رویه صدور مجوزها از کاغذی به الکترونیکی، اصناف و صاحبان مشاغل باید قوانین و شرایط اخذ مجوزهای جدید را به خوبی مطالعه کنند تا در فرایند اخذ یا تبدیل مجوز، - با توجه به قانون بهبود فضای کسب و کار و الزام در تغییر رویه صدور مجوزها از کاغذی به الکترونیکی، اصناف و صاحبان مشاغل باید قوانین و شرایط اخذ مجوزهای جدید را به خوبی مطالعه کنند تا در فرایند اخذ یا تبدیل مجوز، با مشکل روبرو نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجوزها و پروانه های کسب و کار از ابتدای سال 1403 باید الکترونیکی شده و مجوزهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند.

با عزم دولت برای تبدیل مجوزهای کسب و کار از فیزیکی (کاغذی) به الکترونیکی در فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری، اصناف و مشاغل باید به نکات و شرایطی که برای دریافت و یا تبدیل مجوز لازم است، توجه ویژه داشته باشند.

پروانه های جدید کسب و کار چگونه هستند پروانه های کسب جدید یک فایل الکترونیکی حاوی شناسه یکتا هستند که با گوشی های هوشمند به صورت 24 ساعته قابل استعلام هستند.

مطابق قانون، همه ادارات و ماموران حکومتی فقط همین یک فایل و شناسه یکتا را به عنوان مجوز یا پروانه کسب می شناسند و حق ندارند به غیر از شناسه یکتا، پروانه کسب کاغذی را به عنوان جواز مطالبه کنند.


برچسب ها: قانون بهبود فضای کسب و کار - الکترونیک - مجوز - الکترونیکی - بهبود فضای کسب و کار - کسب و کار - فضای کسب و کار
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان دریافت پروانه کسب الکترونیک بخوانند

متقاضیان دریافت پروانه کسب الکترونیک بخوانند