مطالب مرتبط:
حمله پهپادی به یک کشتی در شمال جیبوتی
بیانیه ارتش یمن درباره حمله به یک کشتی انگلیسی
حمله ارتش یمن به یک کشتی انگلیسی و پهپاد آمریکایی
فوری| حمله موشکی به کشتی آمریکایی!
حمله موشکی به یک کشتی آمریکایی در عدن یمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 00:352024-02-19بين الملل

حمله پهپادی به یک کشتی در شمال جیبوتی


آژانس تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارشی مبنی بر برخورد یک فروند پهپاد به یک کشتی در فاصله 60 مایل دریایی شمال سواحل جیبوتی خبر داد.

-  آژانس تجارت دریایی انگلیس بامداد سه شنبه از دریافت گزارش ها مبنی بر حمله پهپادی به یک کشتی در آب های شمال جیبوتی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از الجزیره، آژانس تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارشی مبنی بر برخورد یک فروند پهپاد به یک کشتی در فاصله 60 مایل دریایی شمال سواحل جیبوتی خبر داد.

  پیش تر نیز آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از دریافت گزارش یک حادثه در فاصله 90 مایل دریایی غرب جیزان عربستان سعودی در آب های دریای سرخ خبر داده بود.

  یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش این کشور در 24 ساعت گذشته چهار عملیات دریایی و هوایی انجام داده است.

   از زمان آغاز جنگ علیه غزه و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه، یمن بارها به رژیم اسراییل هشدار داده و خواستار توقف این جنگ شده است اما در نهایت در نوامبر2023 (آبان) و پس از ادامه این درگیری ها در غزه، حملات علیه کشتی های مرتبط با این رژیم را در دریای سرخ آغاز کرده است.

  ارتش یمن طی هفته های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی را در دریای سرخ و ت


برچسب ها: دریایی - گزارش - انگلیس - جیبوتی - سخنگوی نیروهای مسلح یمن - حمله پهپادی - آژانس
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی به یک کشتی در شمال جیبوتی

حمله پهپادی به یک کشتی در شمال جیبوتی