مطالب مرتبط:
با «موزه هنرهای ملی» آشنا شوید
عکس | با این گاو بدنساز آشنا شوید
استخدام منشی آشنا به حسابداری در اصفهان
استخدام منشی آشنا به حسابداری در محدوده گیشا تهران
استخدام منشی آشنا به حسابداری در دکوپارت در شیراز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 09:102024-03-17فرهنگي

با «موزه هنرهای ملی» آشنا شوید


حوضخانه باقی مانده از باغ قاجاری نگارستان محصور در میان ساختمان های سیمانی وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان برنامه و بودجه، نمایش دهنده آثار ظریف و فاخری از هنرمندان معاصر است که برای احیای هنرهای در حال فراموشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، بهارستان تهران از محلات قدیمی و اصیلی است که این روزها در کنار بافت تاریخی خود، پذیرای حضور اماکن اداری مهمی همچون مجلس شورای اسلامی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

با این حال، اگر اهل تهرانگردی باشید و با یک جست وجوی کوتاه در اینترنت بخواهید جاذبه های دیدنی این محله را شناسایی کنید حتما در کنار اسامی اماکنی همچون عمارت مسعودیه، مسجد سپهسالار و باغ نگارستان، نام موزه هنرهای ملی را در این جست وجو می بینید؛ جایی که منابع مختلف در معرفی آن آورده اند: در محوطه وزارت فرهنگ و ارشاد قرار دارد و از خیابان هیچ دیدی به آن وجود ندارد.

  برای دسترسی به این موزه کافی است با خط دو مترو تهران و یا اتوبوس خودتان را به میدان بهارستان برسانید.

سپس با پیاده روی کوتاهی از خیابان صفی علیشاه و یا خیابان ابن سینا، به خیابان کمال الملک و ورودی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می رسید.


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد - سازمان برنامه و بودجه - فرهنگ و ارشاد - وزارت فرهنگ - برنامه و بودجه - سازمان برنامه - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

با «موزه هنرهای ملی» آشنا شوید

با «موزه هنرهای ملی» آشنا شوید