مطالب مرتبط:
فیلم | بازدید مدیرکل دفتر برنامه ریزی وزارت ارشاد از آموزشگاه های هنری لرستان
حمایت از آموزش های هنری سیاست کلی وزارت ارشاد است
واکنش وزارت ارشاد به لغو اختتامیه فستیوال «کوچه» در بوشهر: کارهای «غیر قابل قبول» در کوچه های قدیمی صورت گرفته نه در محل فستیوال
3 برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای جلوگیری از هدررفت بارندگی های رگباری
تولید 97 درصدی کاتالیست های صنعتی در کشور/برنامه وزارت نفت برای تجهیز دانشجویان به علم روز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 12:352024-03-10فرهنگي

عدالت آموزشی و فرهنگی در صدر کلان برنامه های وزارت ارشاد است


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عدالت آموزشی و فرهنگی را در صدر کلان برنامه های وزارت ارشاد اعلام کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عدالت آموزشی و فرهنگی را در صدر کلان برنامه های وزارت ارشاد اعلام کرد.

محمدحسین اسماعیلی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برخی آموزشگاه های آزاد هنری از نظر کیفیت و محتوا در وضعیت مطلوبی نیستند چراکه محتوا و سرفصل یکپارچه برای آموزشگاه های آزاد هنری وجود ندارد بر همین اساس برنامه تحولی شامل تدوین استانداردها، سرفصل های آموزشی و منابع متحدالشکل برای همه آموزشگاه ها در صدر اقدامات قرار گرفته است.

اسماعیلی به موضوع اختصاص یارانه آموزش هنر برای مردم اشاره کرد و گفت: این طرح پیشنهادی قرار است از طریق آموزشگاه های آزاد هنری عملیاتی و اجرایی شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ افزود: براساس این طرح ابتدا آموزشگاه های هنری عضو طرح می شوند و مردم با مراجعه به آموزشگاه های عضو می توانند از تخفیفات ویژه که وزارتخانه پرداخت می کند از خدمات آموزشگاه های آزاد هنری بهره مند شوند.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - آموزش - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل دفتر برنامه ریزی - فرهنگ و ارشاد - برنامه - وزارت فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی و فرهنگی در صدر کلان برنامه های وزارت ارشاد است

عدالت آموزشی و فرهنگی در صدر کلان برنامه های وزارت ارشاد است