مطالب مرتبط:
طلاق در آذربایجان غربی کاهش یافت/ امسال 2.4 درصد کمتر از سال گذشته
استخدام کارشناس فروش در رضوان دانه تبریز در آذربایجان شرقی
استخدام کارشناس خرید و تدارکات (بازرگانی) با سرویس و بیمه در آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان شرقی: احیای دریاچه ارومیه 12 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 19:202024-03-18سياسي

ثبت 50 وقف جدید در آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از ثبت 50 وقف جدید در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و خواستار ترویج فرهنگ وقف در استان شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از ثبت 50 وقف جدید در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و خواستار ترویج فرهنگ وقف در استان شد.

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی روز دوشنبه، 28 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی همزمان با در سراسر کشور در آذربایجان شرقی از 25 اسفند شروع شده از 22 اسفندماه شروع شده تا 22 فروردین نیز در امامزادگان استان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: ویژه برنامه های آرامش بهاری و ضیافت الهی شامل مراسم تحویل سال در جوار امامزادگان، جلسات تفسیر، جزء خوانی، دعوت از مبلغان بومی و اعزامی، برگزاری طرح افطاری ساده در 10 بقعه، اقامه نمازهای جماعت، محفل انس با قرآن کریم و ویژه برنامه هایی برای 13 فروردین که مصادف با شهادت حضرت علی(ع) است در این اماکن برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اوقاف استان با ستاد تسهیلات نوروزی برای ارایه خدمات رفاهی و اسکان زایران در امامزادگان مشارکت می کند، افزود: در قالب طرح آرامش بهاری برای میزبانی از میهمانان نوروزی در آذربایجان شرقی ام


برچسب ها: آذربایجان شرقی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه - آذربایجان - اوقاف و امور خیریه - ترویج فرهنگ وقف - استان - مدیرکل اوقاف
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 50 وقف جدید در آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری

ثبت 50 وقف جدید در آذربایجان شرقی از ابتدای سال جاری